Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

VOCEA ROMÂNIEI. Câți români s-au uitat la finală

Crişan Andreescu / 18 dec 2016 / 16:29

Finala  show-ului Vocea Romaniei, castigata a treia oara consecutiv de un concurent din echipa lui Tudor Chirila, a fost cel mai urmarit program pe intervalul de difuzare, vineri seara, potrivit paginademedia.ro.

Finala Vocea Romaniei s-a distantat de locurile doi-trei la nivel urban si pe segmentul comercial. La nivelul intregii tari, finala a fost la egalitate cu locul doi, Kanal D: acelasi rating pentru ambele posturi, un foarte mic plus pentru Pro TV ca numar de telespectatori: 7.000.

Pe toata durata emisiunii, Vocea s-a intersectat cu X Factor. Show-ul de pe Antena 1 a fost pe locul trei in audiente la nivel national si la orase si pe pozitia secunda pe targetul comercial.

Citește și: VOCEA ROMÂNIEI CÂȘTIGĂTOR 2016. Marea finală VINERI

NAȚIONAL. Vocea României a fost urmarita la finala sezonului de 1,3 milioane de romani in fiecare minut. Pro TV si Kanal D au fost practic la egalitate - 7,2 rating - cu un foarte mic avantaj pentru Pro TV la numarul de persoane: 7.000 de telespectatori in plus.

Antena 1, cu X Factor, a fost urmarit de aproape 850.000 de romani pe minut.

Varf national Vocea Romaniei: 1.987.000 de romani la ora 20.53 (11,1 rating si 21,9 share).

URBAN. La orase, show-ul jurizat de Marius Moga, Smiley, Loredana și Tudor Chirilă a fost vazut de 850.000 de romani. Distanta mai mare fata de locul al doilea: Kanal D a avut pe interval cu 230.000 mai putini telespectatori.

Si la orase, X Factor a fost pe pozitia a treia, cu 540.000 de telespectatori medie.

COMERCIAL. Distanta intre finala Vocea Romaniei si urmatoarele locuri si pe segmentul comercial, unde clasamentul este diferit.

Finala de pe Pro TV a tinut in fiecare minut pe post 410.000 de telespectatori intre 18 si 49 de ani. Locul doi pentru Antena 1, cu 275.000 de persoane din acest target la X Factor si pozitia a treia pentru Kanal D, cu 220.00 de telespectatori intre 18 si 49 de ani.

Varf comercial Vocea Romaniei: 528.000 de telespectatori la ora 20.53 (11,6 rating si 30,6share).

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.23
YesMy