Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Sucuri şi ceaiuri care te ajută să dormi

Toată lumea are o rutină înainte de culcare, care îi ajută să adoarmă mai uşor. Unii fac o baie caldă, alții citesc o carte. 

Dar există un lucru pe care ar trebui să îl cu toţii, ca să ne vină somnul mai repede: o băutură consumată cu o oră înainte de culcare.

1. Sucul de cireşe

Foarte util este sucul de cireşe. Bea un pahar cu suc natural de cireşe pentru a avea parte de un somn liniştit.

Cireşele au un nivel ridicat de melatonină, hormonul care declanșează somnul, care te ajută, de asemenea, la reglarea ceasului intern. De asemenea, acest suc este ideal şi pentru creşterea imunităţii, datorită abundenţei de vitamine şi minerale.

2. Ceai de muşeţel

Un adevărat calmant natural, muşeţelul este recunoscut pentru proprietăţile calmante. Mai multe studii au arătat că are un uşor efect sedativ, ceea ce îl face ideal de băut înainte de a merge la culcare. Îl poţi îndulci cu puţină miere de albine.

3. Infuzie de valeriană

O altă plantă cu puteri calmante, recomandată pentru că aduce o stare de bine și pentru a reduce anxietatea şi irascibilitatea este valeriana. O cană cu ceai obţinut din această plantă este potrivită seara. Vei adormi repede şi vei avea un somn odihnitor. Îl poţi îndulci cu miere şi adăuga puţină coajă de lămâie.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.23
YesMy