Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Postul Paştelui. 3 alimente care te pot îngrăşa dacă le consumi în exces

DCNews Team / 31 Martie 2016 / 15:35
dieta_56304700_17578300_03839000
dieta_56304700_17578300_03839000

Cartofii prăjiţi şi pâinea albă se numără printre favoritele persoanelor care nu vor să mănânce de dulce, însă acestea au foarte multe calorii.

Iată câteva alimente de post pe care ar fi indicat să nu le consumi în cantităţi mari atunci când nu mănânci de dulce, deoarece îţi vor pune silueta în pericol:

1. Pâinea albă 

Când nu consumi lactate, ouă şi carne, următorul aliment care este extrem de săţios şi pe care ai voie să-l consumi în zilele de post este pâinea. Riscul de a consuma cu aproape orice este unul foarte mare, în special dacă te numeri printre persoanele care iubesc pâinea. Dacă vei avea o alimentaţie echilibrată şi diversificată nu vei avea tendinţa de a consuma o cantitate exagerată de pâine pentru a-ţi potoli foamea! Limitează-te la 2-3 felii de pâine pe zi, de preferat făcută din făină integrală!

2. Pateul vegetal

Un studiu realizat de Asociaţia pentru Protecţia consumatorilor din România arată că printre problemele care au fost descoperite pe etichetele a peste 70 de tipuri de pateu vegetal se numără: glucidele sunt adaosuri de îndulcitori care nu sunt trecuţi pe eticheta nutriţională şi zahărul care nu apare în lista de ingrediente, dar este trecut pe eticheta nutrițională. Prin urmare, dacă vei consuma o cantitate mare de pateu vegetal cu pâine albă pe perioada postului rişti să te îngraşi.

3. Cartofii prăjiți

Un alt aliment preferat de românii care ţin post sunt cartofii, în special atunci când aceştia sunt prăjiţi. Ei sunt de post dacă îi prăjeşti în ulei simplu şi sunt săţioşi, însă nu este recomandat să-i consumi zilnic, deoarece au un aport caloric foarte ridicat. În schimb, poţi să-i prepari şi la cuptor pentru a evita prăjelile sau să-i consumi natur, în cantităţi mici, cu multe verdeţuri şi salate de crudităţi, scrie eva.ro.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play






Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.24
YesMy