Lista priorităților alimentare. Cum să-ți construiești o dietă deșteaptă

Anca Murgoci / 18 iul 2016 / 19:18 Salveaza PDF Comentarii

Jurnalista Andreea Sava a postat pe blogul său un articol în care explică cum ne putem construi o dietă echilibrată.

"O viață sănătoasă implică, în egală măsură, mișcare și să-i asiguri organismului toate elementele de care are nevoie. Este adevărat că dieta trebuie adaptată de la un organism la altul, pentru că suntem diferiți deci avem și capacități diferite de a extrage nutrienții din alimente", a scris Andreea Sava pe blog.

"Cheia este să vă ascultați corpul, care vă va cere exact ce are nevoie. Pentru asta, însă, trebuie, mai întâi, să vă curățați dieta, să vă apucați de făcut mișcare și să vă odihniți corespunzător. Abia după ce vă veți echilibra, veți scăpa de dependențele date de zahăr și de alte alimente nocive, de nevoile cauzate de oboseală, veți putea să interpretați corect mesajele date de organism.

Așadar, primul pas pe care trebuie să-l faceți pentru sănătătea organismului vostru este să vă odihniți cum trebuie. Adică 7-8 ore de somn pe noapte. De preferință, în intervalul 22-6. Asta s-ar putea să fie mai greu, cu ritmul din zilele noastre, dar măcar să dormiți cât trebuie, dacă nu puteți și CÂND trebuie", a mai notat Andreea Sava. Citiți continuarea AICI.

[citeste si]

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.29