Lionel Messi, David Beckham şi Katy Perry se numără printre starurile celei mai mari campanii din istoria brandului adidas, "all adidas", lansată miercuri, prima care reuneşte toate sub-mărcile - adidas Sport Performance, adidas Originals şi adidas Sport Style, informează un comunicat.
Campania dezvăluie prezenţa mărcii în diferite sporturi, culturi şi stiluri de viaţă, fuzionând lumea sportului cu cele ale muzicii şi modei. Ambasadorii adidas susţin ideea ca oamenii să se dedice în totalitate jocului pe care îl iubesc, începând cu starurile din lumea fotbalului Lionel Messi şi David Beckham sau vedeta NBA Derrick Rose până la idolul muzicii pop, Katy Perry, echipa de skateboarding adidas şi mulţi alţii, scrie Mediafax.
"În ultimii zece ani am extins cu succes marca adidas în trei sub-mărci puternice: adidas Sport Performance, adidas Originals şi adidas Sport Style. Acum suntem mândri că putem să arătăm amploarea şi profunzimea mărcii adidas într-o singură campanie globală ", a explicat Erich Stamminger, membru al consiliului executiv adidas responsabil cu mărcile globale.
"«all adidas» este cea mai mare campanie pe care am lansat-o până acum. Conceptul său creativ reuneşte diversitatea mărcii într-o singură campanie. De pe terenurile de fotbal şi baschet la catwalk (podium, n.r.), de pe stadioane pe stradă, prezentăm o declaraţie autentică, cu o credibilitate pe care doar adidas o are", a mai spus el.
Campania este construită în jurul spotului "adidas is all in" regizat de Romain Gavras, având pe fundal melodia "Civilization" a formaţiei franceze Justice. Spotul are două versiuni, de 30 şi 60 secunde, pentru TV şi cinema, precum şi o versiune extinsă de două minute pentru online.
Telespectatorii şi fanii pot continua conversaţia cu brandul online, prin intermediul platformelor sociale, cum ar fi Facebook, unde adidas postează zilnic materiale exclusive despre diferitele aspecte ale brandului - de la lansări de produse noi şi concursuri cu premii la bilete pentru concertele Katy Perry şi multe altele. adidas angrenează în mod regulat pe aceste platforme peste 10 de milioane de fani ai brandului. În plus, creativitatea va deveni vizibilă prin campania integrată care va cuprinde atât canalele convenţionale de expunere, cât şi pe cele nonconvenţionale.
Agenţia Sid Lee din Montreal a creat şi produs campania la nivel mondial. Sid Lee a fost angajată ca agenţie de publicitate administrând campanii globale pentru linia de lifestyle adidas Originals, la începutul anului 2008, dezvoltând campaniile globale pentru Originals în 2009 şi 2010. În 2010, agenţia Sid Lee a fost desemnată că agenţie principală pentru toată marca adidas la nivel mondial.
Campania "all adidas" se desfăşoară pe parcursul anului 2011 într-un mix de contexte, de la sport la muzică, lifestyle sau modă, cu elemente diferite prezentate pe parcursul acestui an.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu