Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail redactia@dcnews.ro și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Dieta cu pere te face mai suplu în câteva zile

Dieta cu pere, ținută cu stricteţe duce la pierderea a 3 kilograme în 5 zile. E nevoie să consumi glucide complexe, precum şi multe fructe şi legume proaspete, potrivit diete-sanatoase.ro.

Mic dejun

– 2 pere
– 1 bol cu fulgi de ovăz
– 1 pahar cu suc de portocale
Bolul cu fulgi de ovăz se poate înlocui cu un iaurt sau 100 grame brânză slabă de vaci.

Gustarea dinaintea prânzului

– Biscuiti din făină integrală (maximum 3 biscuiţi)
– Mozzarella (maximum 3 bucăţi)

Prânzul

– 1 sandviş conţinând pâine prăjită, şuncă de pui sau de curcan şi o felie de roşie
– 2 pere ca desert
Sandvişul se poate înlocui cu carne slabă de pui sau curcan + salată fără roşii şi legume crude ori 150 grame peşte cu o porţie de legume fripte sau fierte.
Gustarea înainte de seară
– 1 iaurt
– 1 pară

Cina

Cina se ia în cazul în care se renunţă la gustări. Ea consistă doar în consumul de pere (maximum un kilogram), însă nu mai târziu de ora 19:00.

Citește și: Cum învingi foamea între mese fără să iei în greutate

 

Dieta cu pere poate dura două săptămâni. Rezultatele sunt sigure deoarece ajută la pierderea în greutate, dar şi la detoxifierea organismului. După această perioadă, consumă timp de două zile doar pere crude sau în compot fără zahăr.

Perele au anumiţi nutrienţi care conţin antioxidanţi, elemente anticancerigene, îmbunătăţesc procesul de producere a insulinei, aducând echilibrul în pancreas şi luptând împotriva apariţiei diabetului de tip 2. Activitatea inimii este îmbunătăţită deoarece aceste fructe echilibrează producţia de colesterol. Este foarte important ca perele să fie consumate cu coajă pentru că aceasta conţine aproximativ jumătate din cantitatea de fibre a fructului.

O pară proaspătă, de mărime medie furnizează corpului uman 98 de calorii, 22% fibre, 17% cupru, 10% vitamina C şi 9% vitamina K. Pe lângă antioxidanţi, perele au şi efecte antiinflamatoare. Dieta va fi una benefică pentru tine, având în vedere faptul că reprezintă fructe foarte uşor de digerat. 

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


nxt.23
YesMy