Cum a obținut BCR 200.000 lei de la clienții nemulțumiți

Căloiu Oana / 08 feb 2013 / 19:19 Salveaza PDF Comentarii
BCR
Descriere foto: BCR

Un grup de 130 de clienți BCR trebuie să plătească 200.000 de lei instituției bancare, sub formă de cheltuieli de

În decembrie 2010, un grup de 205 clienți, reprezentați de casa de avocatură a lui Piperea, a dat în judecată BCR. Reclamanții erau nemulțumiți de costurile mari la credite. Banca a reușit să-i convingă pe 75 dintre clienți să renunțe la proces, prin ofertarea unor costuri mai mici.

Anul trecut, în luna aprilie, Tribunalul București s-a pronunțat în favoarea celor 130 de clienți nemulțumiți, dispunând anularea comisioanelor de administrare, considerate abuzive, precum și returnarea banilor încasați.

BCR a făcut recurs, iar Curtea de Apel București a decis că banca nu a impus clauze abuzive. Mai mult, a dispus plata unor cheltuieli de judecată în valoare de 200.000 de lei, adică aproape 3.000 de lei pentru fiecare dosar de credit.

Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.27