Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail redactia@dcnews.ro și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Criză de nervi. Trucuri pentru a te calma

Există câteva moduri prin care furia poate fi gestionată și ținută sub control.

S-a dovedit ştiinţific că guma de mestecat te poate ajuta să scapi de nervii pe care îi. Acest lucru se întâmplă deoarece, atunci când îţi mişti în mod activ maxilarul, muşchii feţei şi ai corpului eliberează lent tensiunea. Asigură-te că ai mereu o gumă la îndemână pentru zilele grele.

De asemenea, exerciţiile fizice ajută. Aleargă un kilometru, plimbă-te prin parc sau fă gimnastică. Fiecare dintre aceste activităţi îţi va ajuta creierul să producă endorfine, cunoscute şi sub numele de hormonii fericirii.  

Poate suna surprinzător, dar cântatul este, de fapt, un mod uimitor de a reduce o mare cantitate de stres şi furie. Ai grijă de plante sau fă ordine şi vei fi uimit/ă de cât de repede te vei calma.

Stai aproape de o plantă

Stând aproape de o plantă pentru aproximativ 10 minute, creierul tău va primi oxigenul necesar. Vei gândi mai clar, deci vei scăpa mai uşor de nervii pe care îi ai. Mai mult decât atât, dacă ai o iasomie sau o lavandă, parfumul lor este excelent pentru ameliorarea anxietăţii, notează eva.ro.

 

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


nxt.23
YesMy