Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Cele mai bune alimente bogate în calciu

Calciul este esential pentru organismul nostru, un nutrient important pentru oase. Alimentele bogate in calciu ajuta la sanatate, la intarirea dintilor, a oaselor, a muschilor si la buna functionare a sistemului nervos.

Iaurtul

Este optiunea cea mai simpla si ideala la care multi oameni apeleaza pentru doza de calciu. Este indicat sa alegem iaurturile fara grasimi, naturale, acestea avand si o cantitate mai mare de calciu. Iaurtul este usor de digerat, iar pentru cei care nu vor sa consume lapte, un iaurt pe zi va aduce un plus sanatatii.

Portocalele

Citricele contin si ele o cantitate considerabila de calciu si reprezinta o optiune buna atunci cand suntem ocupati, pusi pe fuga. Este indicat sa le consumam dimineata sau la pranz. Ajuta la intarirea sistemului imunitar, dar si a celui osos.

Fasolea

Este un aliment folosit in multe feluri de mancare si este apreciata de catre multe persoane. Contine fibre, proteine, calciu, si nu costa mult. Fasolea este saraca in grasimi si plina de nutrienti esentiali organismului nostru.

Pestele

O sursa buna de calciu, iar speciile care contin un procent ridicat de calciu sunt sardinele, hamsiile si somonul. O portie de somon cu spanac iti va asigura doza de calciu si energie pentru o zi intreaga.

Citește mai multe pe diete-sanatoase.ro

 

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.23
YesMy