Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Ce NU trebuie să mănânci dacă vrei să slăbești

Rodica Mitu / 04 oct 2017 / 20:44

Într-o postare pe blogul ei, jurnalista Andreea Sava a vorbit despre alimentele ce nu trebuie consumate de către cei care vor să slăbească.

1. Gustări care conțin doar carbohidrați

Și asta pentru că aceștia sunt repede metabolizați și transformați în energie, iar zahărul ajunge foarte repede în sânge. Răspunsul organismului va fi să producă insulină, să reducă nivelul de zahăr din sânge și uite așa, foarte repede, veți simți nevoia de noi carbohidrați. Ceea ce nu e bine.  

Mai bine mâncați, în loc, gustări mai complexe, care conțin și grăsimi sănătoase și carbohidrați. De exemplu câteva migdale sau o felie de pâine neagră cu unt de arahide. Senzația de sațietate va fi de lungă durată și veți avea și energie.

2. Mâncare foarte procesată

Simplitatea este cheia oricărei diete deci cel mai indicat este să vă întoarceți cât mai mult posibil la alimentele de bază, care să fie proaspete. Orice cumpărați de la supermarket conține foarte mulți conservanți. Este și logic din moment ce alimentele respective trebuie să reziste cât mai mult. Acestea, de cele mai multe ori, conțin calorii goale care doar că vor fi transformate de organism în depozite de grăsimi însă senzația de sațietate nu va fi de durată plus că organismul nu va primi nutrienții de care are nevoie iar carențele sale se vor traduce printr-o poftă de mâncare crescută sau pentru anumite gusturi: dulce, sărat, gras.  

În cel mai fericit caz, produsele despre care vorbesc conțin o cantitate mare de sodiu, conservant natural, care, însă, vă va face să rețineți apă și să vă umflați ca un balon.

[citeste si]

3. Batoane de cereale

Da, știu, teoretic au multe fibre și vă ajută să slăbiți. Practic aportul de fibre trebuie să fie unul constant pe parcursul zilei pentru a avea efectul dorit, acela de reglare a tranzitului intestinal și de stimulare a digestiei. Mai bine mâncați un fruct, legume sau hummus, de exemplu.

4. Sucuri de orice fel

Chiar și cele făcute acasă, din fructe. Acestea sunt o sursă importantă de fructoză și trebuie să fiți atenți cu ele atunci când vreți să slăbiți. Chiar și un astfel de suc trebuie tratat ca o masă, din cele 5 recomandate pe zi. Așa că mai bine mâncați o gustare din fructe, veți primi astfel, pe lângă aportul de calorii și fructoză, și pe cel de fibre, lucru care nu se mai întâmplă când vorbim despre suc.

Citiţi continuarea AICI.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.24
NoMy