Ce ar trebui să mâncăm la birou, pentru a ne păstra forma fizică

[] []

29 Martie 2016 / 12:33

Salveaza PDF Print Comentarii

Fructele, nucile, iaurtul şi un program riguros ne pot ajuta să ne menţinem în formă, scrie Cori Grămescu pe contul ei de Facebook.

"La birou suntem atât de prinşi în activitaţile noastre zilnice, încât uităm să ne hidratăm sau să ne asigurăm nutrienţii esenţiali pentru sănătate. Descoperim brusc o stare de tensiune, uneori de balonare şi cel mai adesea de foame, care ne destabilizează, de cele mai multe ori, planurile de a avea o dietă sănătoasă. De aceea, e important să optăm pentru gustări uşoare, hrănitoare, pe care să le consumăm la 2-3 ore de la mesele principale şi care să ne ajute să ne ţinem poftele sub control, concomitent cu asigurarea unui profil nutriţional sănătos şi echilibrat”, scrie antrenoarea de fitness Cori Grămescu pe pagina sa de socializare.

 
Cerealele integrale, fructele, nucile şi iaurtul reprezintă pentru organismul nostru o sursă de energie, dar şi de vitamine.
 
„Consumate separat sau în diferite combinaţii ne ajută, cu calorii puţine, să ne încărcăm corpul de energie, să ţinem foamea sub control şi să ne satisfacem pofta de ceva bun", precizează Cori Grămescu.
 
"În prima parte a zilei e bine să optăm pentru fructe, cereale integrale şi iaurt. „Ne ajută să ne echilibrăm organismul după micul dejun şi să eliminăm starea de somnolenţă care se instalează de obicei cu 1-2 ore inainte de masa de prânz. Gustarea de după amiază ar trebui să conţină nuci şi iaurt şi, în cazul în care lucrăm până seara târziu sau mergem la sport în partea a doua a zilei, putem consuma şi cantităţi mici de cereale integrale”, mai spune experta în nutriţie şi fitness.
VOTEAZA ARTICOLUL
Dieta cu pepene galben

22 iul, 06:43


TOP STIRI CELE MAI...



comunicate de presa



Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Designed by PROGRAPHICS

Vezi versiunea de mobil a siteului

nxt.d4a4.n3