Potrivit unui raport prezentat de compania de marketing ComScore, cheltuielile făcute de americani pentru cadouri online de Crăciun au crescut cu 15% față de 2010.
"Aşa cum era de aşteptat, cumpărătorii au bătut recordul", scrie TechCrunch, care prezintă cifrele: în primele 39 de zile ale sezonului de cumpărături (1 noiembrie-9 decembrie), americanii au cheltuit 24,6 miliarde de dolari, ceea ce reprezintă o creştere cu 15% faţă de anul trecut.
În ultima săptămână, americanii au cheltuit 5,9 miliarde de dolari pentru cadouri online, o creştere cu 15% faţă de săptămâna anterioară. De asemenea, în trei zile din ultima şapte, americanii au cheltuit peste un miliard de dolari, pentru cumpărături de Crăciun. "Ca să vă faceţi o idee despre ce vorbim, comercianţii online au avut încasări de peste un miliard de dolari în doar şapte zile din istorie. Iar trei dintre ele au fost anul acesta", notează portalul.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News