7 alimente gustoase care te ajută să slăbești

 Slăbire
Slăbire

Înfometarea și alimentele fără gust nu înseamnă că sunt cea mai bună soluție pentru o slăbire rapidă și pe termen lung. Există alimente foarte gustoase care te ajută să slăbești. Iată 7 exemple oferite de jurnalista Antena 3, Andreea Sava, pe blogul andreeasava.ro.

1. Ananas

Este un adevărat fruct minune, inclus în categoria plantelor medicinale. Are doar 50 de calorii la 100 de grame, conținut mare de fibre care reglează digestia și de antioxidanți, excelenți în combaterea celulitei. Reglează nivelul de zahăr din sânge și accelerează digestia proteinelor, datorită bromelainei.

Atenție, trebuie consumat crud și cât mai copt. De asemenea, trebuie să aveți grijă fiindcă are un grad mare de aciditate. După ce ați mâncat ananas, e indicat să mâncați un cubuleț de cașcaval, tocmai pentru a reduce aciditatea din gură, pentru a vă proteja dantura.

2. Cartofi

Erați convinși că trebuie eliminați din orice cură de slăbire, nu? Ei, bine, iată că nu. “Cartofii îngrașă” este o idee, pe cât de răspândită, pe atât de greșită. 100 de grame de cartofi conțin cam 80 de calorii, ceea ce este foarte puțin. Desigur că depinde cum îi mâncați. Dacă aceste 100 de grame le prăjiți, vor avea 400 de calorii, nu 80, plus grăsimi nesănătoase și atunci da, îngrașă.

Copți sau fierți, însă, chiar vă vor ajuta să slăbiți. Dacă apoi îi lăsați să se răcească înainte să-i mâncați, amidonul, prin acest proces termic, se transformă în amidon rezistent care se comportă ca o fibră alimentară. Adică reglează digestia.

E de preferat să mâncați cartofii roșii noi și cu tot cu coajă. Atenție, însă, la combinații. Sunt extrem de importante. Nu se combină cu alte surse de amidon, deci nu cu pâine sau făinoase, și nici cu vreun fel de proteine, cu atât mai puțin carne. Pot fi mâncați doar împreună cu legume.

3. Brânza de capră

Este gustoasă și conține foarte puține grăsimi, în comparație cu brânzeturile din alte feluri de lapte.

4. Fructele roșii

Sunt foarte bogate în antioxidanți care, așa cum am spus și în cazul ananasului, ajută la arderea depozitelor subcutanate de grăsime și în fibre care reglează procesele digestive.

5. Ciocolata neagră

Și aici mă refer la cea cu un conținut de cacao de minimum 70%. Este bogată în antioxidanți și este foarte sățioasă.

6. Carnea slabă și peștele

Pui, curcan, vită și, desigur, peștii oceanici care sunt surse de grăsimi sănătoase. Sățioasă și cu puține calorii, este sursă excelentă de proteine despre care v-am mai spus că sunt digerate cu mai mult efort de organism deci metabolismul este pus la treabă. Adică arderile vor fi intensificate.

7. Ouăle

Fiind și ele surse excelente de proteine, logica de la punctul anterior va funcționa corespunzător., a scris Andreea Sava pe blogul ei personal.

[citeste si]

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play





Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt1
YesMy