Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

4 adevăruri despre mersul pe jos și menținerea în formă

Toma Teodora Antonia / 20 sep 2012 / 20:56

   Mersul pe jos, ca orice alt exercițiu fizic, este benefic pentru sănătatea inimii, ajutând la funcționarea sănătoasă a aparatului cardiovascular și, în plus, creează o stare de relaxare a minții, aducând sentimentul de fericire.

   1. Dacă sunteți printre cei care consideră că trebuie să meargă la  pentru a face sport așa cum trebuie, fiți sinceri: cât de des mergeți, de fapt, la sală?

    Plimbările sunt gratuite, vă ajută să economisiți inclusiv benzină, fiind astfel "eco" și vă pot menține în formă. Bineînțeteles, la o sală de fittness puteți profita de sfaturi specializate importante de la un instructor și vă puteți crește masa musculară, dar dacă vreți să slăbiți, mersul pe jos este un început potrivit.

   2. Vreți să vă tonifiați musculatura și credeți că mersul este prea ușor?

   Acest lucru depinde de cât de tonifiați doriți să fiți, de fapt. Dacă tindeți să căpătați un corp de atlet, atunci da, mersul nu este de ajuns și veți munci mai mult pentru a ajunge la rezultatul dorit, dar dacă vreți să vă simțiți bine și să vă păstrați greutatea normală, plimbările regulate ar trebui să fie exact ce aveți nevoie.

   3. Vă întrebați dacă astfel veți putea slăbi?

   Răspunsul este da. Și nu va trebui să mergeți foarte repede pentru a vedea diferența, distanța acoperită este cea care contează. De exemplu, pentru o greutate de 70 de kilograme, 10 000 de pași parcurși cu o viteză medie de 5-6 kilometri pe oră pot arde mai mult de 400 de calorii, în aproximativ 90 de minute. De asemenea, mersul pe jos vă tonifică musculatura, reglează metabolismul, ajută la relaxare și înlătură stresul, crește energia și vă îmbunătățește somnul. Toate acestea cumulate vă ajută, de asemenea, să slăbiți.

   4. Cum știți cât este de bine ceea ce faceți?

   Dacă faceți o plimbare de o oră, o oră și jumătate pe zi, nu înseamnă că puteți avea orice dietă și mânca oricât de mult doriți. Veți scăpa de eventualele kilograme în plus menținând un regim normal și mergând pe jos destul. Pentru a vă da seama cât de mult ați mers, un pedometru este cel mai simplu mod de a vă măsura pașii. Este de mărimea unui mp3-player, îl puteți atașa la bluză sau pantaloni și  are prețuri începând de la 50 de lei.

   

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.22
YesMy