România își va promova, timp de doi ani de zile, atracțiile turistice în diverse state, printr-o campanie de publicitate outdoor care va costa 5-6 milioane de euro. Campania de promovare va include reclame la metrou, în aeroporturi, pe autostrăzi, autobuze, dar și pe taxiuri.
„Vom începe un proiect de promovare outdoor a României pe pieţele ţintă (SUA, Germania, Austria, Franţa, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar şi pe unele pieţe de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova", declara recent Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), potrivit stiridiaspora.com.
Șeful ANT a mai explicat că, inițial, a fost făcută o analiză detaliată a fiecărei piețe și că se va promova turismul cultural, turismul în natură şi ecoturismul. Acesta a detaliat, arătând că, de exemplu, în Marea Britanie, reclamele vor fi afișate pe celebrele taxiuri londoneze, în stații de metrou, pe autostrăzi, în aeroporturi, în timp ce în Spania ele vor apărea și pe autobuze.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu