Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Firmele de publicitate, anchetate de Consiliu Concurenței

DCNews Team / 22 oct 2012 / 12:54
dosare
dosare

Consiliul Concurenței a declanșat o anchetă   pe piața comercializării serviciilor de media care alcătuiesc Clubul de Media. Investigația se referă la o posibilă înțelegere între companiile active pe aceasta piață, în vederea eliminării concurenței la licitațiile pentru atribuirea conturilor de publicitate ale clienților din România.

Cele zece agenții de media care alcătuiesc Clubul de Media au fost controlate de oficialii Consiliului Concurenței. Este vorba despre Brand Programming Network, Initiative Media, MEC Romania, MediaCom, Mindshare, Optimedia, Starcom MediaVest Group, United Media, Universal McCann (UM- parte din B.V. McCann Erickson), Zenith România, scrie paginademedia.ro.

 Consiliul Concurenţei spune că descinderea a fost făcută în urma unei sesizări. Investigaţia se referă la o posibilă înţelegere între companiile active pe această piaţă, în vederea eliminării concurenţei la licitaţiile pentru atribuirea conturilor de publicitate.

 Potrivit informațiilor paginademedia.ro, controlul vine după ce, la unele licitații din industria de media, anumite agenții, parte a Clubului de Media, au refuzat să participe dacă agenția Media Investment, parte a The Group, era înscrisă în competiție.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.22
YesMy