Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a anunţat luni că va achiziţiona servicii de realizare a două loturi de broşuri de promovare turistică a României, în valoare de 900.000 de euro, respectiv 120.000 de euro, fără TVA.
Broşurile vor susţine implementarea strategiei de brand "România-exploraţi grădina Carpaţilor".
Primul lot cuprinde un tiraj total de 300.000 exemplare cu 48 de pagini, în limbile română, engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, poloneză şi rusă, care vor prezenta cele mai competitive şase produse turistice ale României: circuite culturale, natura neatinsă, turism rural, turism activ şi de aventură, turism balnear şi de întreţinere şi city breaks, potrivit unui comunicat al instituţiei.
Alături de acestea va fi prezentat şi produsul turistic "litoral".
Valoarea estimată a contractului este de 3,87 milioane de lei fără TVA (echivalent a 900.000 de euro fără TVA).
Al doilea lot reprezintă broşuri referitoare la turismul în natură, city breaks şi circuite culturale în limbile engleză, franceză şi germană într-un tiraj de 150.000 de exemplare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News