Dieta Disociată. Mai simplu de urmat decât te-ai fi aşteptat

Rodica Mitu / 04 dec 2018 / 09:43 Salveaza PDF Comentarii
Dietă
Descriere foto: Dietă

Dieta Disociată include o varietate de alimente şi încurajează consumul lor în mod repetat şi separat. Deși la prima vedere poate părea o dietă greu de urmat, e mai simplu decât te-ai fi aşteptat.

DIETA DISOCIATĂ. Combinând alimente din diferite categorii într-o singură masă duce la conversia în grăsime, deoarece sistemul digestiv nu va putea asimila nutrienţii din diferite grupe de alimente. Tractul digestiv nu poate asimila proteinele şi carbohidraţii în acelaşi timp, deoarece nu poate atinge nivelul de alcalinitate şi aciditate necesar digestiei, în acelaşi timp. În felul acesta este încetinită digestia.

DIETA DISOCIATĂ. Avantaje şi dezavantaje

Modelează organismul;

Nu este costisitoare;

Nu te înfometezi;

Te scapă de balonare.

În privinţa dezavantajelor, dacă nu alegi corect alimentele, nu vei avea parte de o dietă echilibrată. 

DIETA DISOCIATĂ. Reguli

Nu consuma carne (proteine) şi carbohidraţi după ora 19:00;
Respectă perioada de digestie de cel puţin 3 ore între două mese;
Niciodată să nu bei lapte după ce mănânci. Poţi consuma o cantitate mică de ceai sau cafea;
Consumă doar apă în timpul meselor şi a întregului plan alimentar;
Când prăjeşti foloseşte foarte puţin ulei şi îndepărtează-l din mâncare cu ajutorul şerveţelelor;
Poţi folosi condimentele cu moderaţie;
Mănâncă miere cu lămâie în fiecare dimineaţă înainte de micul dejun;
Cina ideală pentru scăderea în greutate conţin peşte sau fructe de mare;
Alcoolul este interzis.

DIETA DISOCIATĂ. Alimente pe care să le consumi

Fructe acide: portocale, lămâi, grepfrut, mandarine, roşii;
Fructe semi-acide: piersici, cireşe, caise, căpşuni, kiwi, smochine, pepene, struguri, mere, pere;
Fructe consistente în grăsimi: fistic, susan, cocos, avocado, măsline;
Cereale: orez, grâu, făină şi derivatele din făină;
Legume: fasolea uscată, soia, vinete, dovleac, castravete, ardei gras, ridichii, morcovi, linte;
Legume bogate în amidon: cartofi dulci, castane, cartofi;
Legume verzi: Salată, broccoli, sparanghel, conopidă, spanac
Ceapă şi usturoi;
Ouă;
Lapte;
Unt;
Brânză;
Carne şi peşte.


Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26