Organizația internațională Campania lansată de Vier Pfoten cere companiilor din industria textilă să nu mai folosească blana naturală pentru produsele lor. „Alătură-te, printr-o nouă atitudine, campaniei noastre împotriva blănurilor. Protestul este online, însă mesajul este cât se poate de real și clar: blana naturală nu își are locul în modă!”, a declarat șeful de proiecte naționale Vier Pfoten, Veronica Tulpan. Campania are în vizor șapte mari companii: Armani, Burberry, Prada, Kookai, Max Mara, Closed și Napapijri.
Fiecare participant la campanie își poate crea propriul avatar, botezat "naketar" pe website-ul campaniei www.furfree-parade.org. Totodată, pe website se găsesc informații importante despre industria blănurilor: chiar și folosirea unor mici bucăți de blană naturală în obiectele de vestimentație reprezintă o cruzime față de animale, blănurile din Europa nu sunt "mai prietenoase" decât cele provenite din China, fermele demonstrative și etichetarea produselor din inițiativa companiilor sunt înșelătoare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News