Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

EXCLUSIV  ATENȚIE când comanzi online de la supermarket în criza COVID 19! Ce trebuie să faci dacă descoperi că ți-au ”dispărut” bani din cont

Românii își pot face cumpărăturile de la Kaufland online, prin sistemul Glovo.

Pașii de urmat sunt simpli. Trebuie să descarci aplicația Glovo, să selectezi că vrei să faci cumpărături la Kaufland, apoi alegi produsele. Este posibil dacă nu mai au un anumit produs în stoc să îți fie adus altul similar, dar ești atenționat în prealabil.

Un cititor ne-a semnalat următoarea problemă la care Glovo a răspuns cu promptitudine. A selectat produsele, i-a apărut o anumită sumă la final pe care a plătit-o online, dar s-a trezit că i s-au luat din cont cu aproximativ 30 lei mai mult. Ce s-a întâmplat? Comandase anumite produse care apăreau disponibile în aplicație, dar acestea nu mai erau în magazin. Pe bon era trecută o altă sumă decât banii retrași de pe card în momentul plasării comenzii. Nu trebuie să vă îngrijorați! Banii vor fi returnați. Este doar o problemă de sistem care se rezolvă imediat.

Echipa Glovo a explicat care este situația și a spus că restul banilor va ajunge în cont fără probleme:

 

 

”Mulțumim că ne-ai contactat.

Calculăm suma pentru autorizare în funcție de diferiți factori:


(1) Dacă comanda a fost finalizată cu succes, „valorificăm" autorizarea, adică suma este debitată.


(2) Dacă suma finală este mai mică decât cea autorizată, efectuăm o valorificare parțială, adică o parte din suma reținută va fi deblocată în contul tău.


(3) Dacă suma este mai mare, vom debita imediat suma autorizată și vom încerca să obținem altă plată cu o valoare mai mare.


Suma pre-autorizată va fi deblocată, iar fondurile vor fi din nou disponibile în cont instantaneu în majoritatea cazurilor. Totuși, în cazul unor emitenți, acest lucru poate dura câteva zile lucrătoare, în funcție de politica acestora. Pentru informații specifice privind extrasele, contactează direct banca.

Îți mulțumim că ai încredere în Glovo”.

(w670)

(w670)

(w670)

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play






Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.24
YesMy