Lista alimentelor care te ajută să ai abdomenul plat

Scutaru Cristina / 30 apr 2018 / 20:58 Salveaza PDF Comentarii

Andreea Sava a publicat lista alimentelor care te ajută să ai abdomenul plat.

"Un abdomen plat și frumos reliefat nu este doar un plus estetic ci și un semn de sănătate. Și asta pentru că grăsimea din jurul taliei indică și grăsime viscerală, adică în interior, ceea ce înseamnă cu organele vitale sunt sufocate de grăsime. De asemenea, profesorul Gheorghe Mencinicopschi spune că cercetările sale au arătat că această grăsime viscerală duce la modificări de natură hormonală, toate cu influențe extrem de periculoase asupra sănătății.

Și, din păcate, mai ales în cazul femeilor, abdomenul plat depinde în proporție covârșitoare de ceea ce mâncați. A devenit deja un clișeu că abdomenul se face în bucătărie dar cam așa este. Tocmai de asta este posibil ca persoane slabe sau care fac exerciții specifice să aibă abdomen pufos, ca să fiu blândă. Dacă nu sunteți atenți(e) și la ce mâncați, puteți face mușchi pe sub grăsime", a scris Andreea Sava pe blog.

Iată lista:

1. Urda

Săracă în grăsimi saturate și bogată în aminoacizi care ajută la creșterea masei musculare, urda este ideală pentru că masa musculară consumă mai mult și dizolvă grăsimea din jurul ei. Cu alte cuvinte, va face ca rezultatele exercițiilor fizice să fie vizibile mai rapid.

2. Nucile și semințele

Sunt surse de grăsimi bune și sunt sățioase. Așadar te vor ajuta și să mănânci mai puțin. Atenție însă că sunt bombe calorice deci trebuie mâncate cu măsură. Și nu, eliminarea completă a grăsimilor din alimentație nu este indicată. Dieta, chiar și când vrei să slăbești, trebuie să fie echilibrată și să aducă necesarul zilnic de carbohidrați, grăsimi și proteine.

3. Fructele de pădure

Bogate în antioxidanți, luptă eficient cu depozitele rezistente de grăsime. Dar au și o cantitate mare de fibre, esențiale pentru reglarea tranzitului intestinal.

4. Ardeii iuți

Cu un conținut ridicat de antioxidanți, induc senzația de sațietate și accelerează procesele metabolice.

5. Ovăzul

Bogat în fibre, stimulează digestia, luptă cu grăsimea dar și cu tulburările digestive gen: balonare, constipație sau diaree. În plus, este foarte sățios și-ți va da energie, deci este ideal la micul dejun. Citiți continuarea AICI.

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.23