Romtelecom, cel mai mare operator de comunicații mobile de pe piața locală se reorientează. Renunță la brandurile Dolce și Clicknet și se axează pe dezvoltarea brandului principal.
“În acest sens, Romtelecom a iniţiat anul trecut un proces de simplificare a brandului şi de schimbare a identităţii vizuale. Drept urmare, după o evoluţie cu succes a celor două sub-branduri Dolce şi Clicknet, am decis că a venit momentul să ne reorientăm atenţia şi să ne îndreptăm toate resursele pentru a creşte capitalul de imagine al brandului-mamă, Romtelecom. Astfel, cele două sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum înainte în portofoliul de servicii al companiei.”, explică Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi Comercial Rezidenţial, Romtelecom, potrivit Economica.
Romtelecom, din punct de vedere comercial, îşi susţine poziţionarea puternic bazată pe conţinut. Oferă, astfel, noilor săi clienţi pachete cu servicii de televiziune, internet şi telefonie. Include și canalele premium HBO şi HBO Comedy, plus cele două canale exclusive - Shorts TV şi Comedy Central Extra – pe întreaga perioadă contractuală de doi ani.
Preţurile noilor pachete încep de la 49 lei/lună, TVA inclus, pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, preţul pachetului va fi de 59 lei/lună cu TVA.
Clienții existenţi de televiziune ai Romtelecom beneficiază gratuit de canalele HBO şi HBO Comedy până la 31 martie. Pentru a le pătra în grilă vor trebui să plătească în plus 10 lei/lună cu TVA.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News