Andreea Sava: 7 variante simple de masă de prânz când ești la birou, ca să nu te îngrași

Loredana Brumă / 17 apr 2019 / 17:48 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Andreea Sava dezvăluie pe blogul personal care sunt cele şapte variante simple de masă de prânz când ești la birou, ca să nu te îngrași.

"Masa de prânz este foarte importantă pentru că te găsești în momentul zilei cu cea mai mare activitate și ai nevoie de energie. Pentru cei care obișnuiesc să sară peste micul dejun este chiar cea mai importantă masă.

Problema este că, spre deosebire de dimineața când sunteți acasă sau seara când ați terminat programul de lucru și puteți mânca acasă sau la restaurant, prânzul vă prinde la locul de muncă ceea ce complică puțin lucrurile. Cea mai proastă variantă, însă, este să săriți peste el.

Restricții nu prea sunt, fiind una dintre mesele din timpul zilei deci aveți suficientă activitate pentru consuma caloriile, indiferent dacă vin din carbohidrați, grăsimi sau proteine", a scris Andreea Sava pe blogul personal.

Citeşte mai mult AICI


Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.27