Autoturismele Dacia vor revoluționa piața auto din Marea Britanie, declarând un război al prețurilor: „Le oferă cumpărătorilor ce au nevoie la preţuri incredibil de reduse”, se susține într-un material elogios, publicat recent de jurnaliștii de la The Telegraph.
Renault a anunțat o adevărată revoluţie pe piaţa auto din Marea Britanie odată cu lansarea noului brand. Autoturismele care urmează a fi lansate oficial în showroom-uri din Marea Britanie în ianuarie 2013, vor putea fi achiziționate la preţuri care ar putea să elimine competiţia de pe piaţă, adaugă ziariştii din Marea Britanie.
„Dacia va lansa un concept nou pe piaţa britanică, acela de „smart-buy” („achiziţie inteligentă”), prin eliminarea costurilor pentru elementele care nu sunt neapărat necesare la o maşină. Le oferă cumpărătorilor ceea ce au nevoie, la preţuri incredibil de reduse”.
„SUV-ul Duster va putea fi achiziţionat la preţuri ce încep de la 10.000 de lire sterline, adică cu 6.000 de lire sterline mai puţin decât o maşină dintr-o categorie similiară”.
Pentru modele mai mici, cum este Dacia Sandero cu cinci uși, se afirmă că va deveni una dintre mașinile cele mai accesibile din Marea Britanie, estimându-se un preț de pornire de la aproximativ 7.000 de lire sterline.
„La începutul anilor`80, am condus unul dintre primele modele Dacia. A fost o experienţă îngrozitoare. După 30 de ani, am urcat din nou la volanul unei maşini Dacia, iar experinţa a fost una satisfăcătoare", scrie autorul articolului, Mike Rutherford.
De asemenea, jurnalistul reamintește faptul că Dacia va fi nevoită să facă față provocărilor unor mărci de mașini aflate deja pe piața auto britanică la prețuri accesibile, de la Skoda sau Suzuki.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News