Andreea Sava: Zece metode să-ți menții silueta fără efort

Bianca Ştefan / 10 sep 2018 / 17:48 Salveaza PDF Comentarii
Siluetă
Descriere foto: Siluetă

Îți este greu să-ți menții greutatea corporală și ai deseori fluctuații? Andreea Sava, de la Antena 3, prezintă pe blogul personal, zece metode prin care îți poți menține silueta fără efort.

1. Ține-ți sub control nivelul de zahăr din organism

Dacă reușești asta, îți vei menține stabilă și greutatea. Variațiile nivelului de zahăr duc la depozitarea de grăsimi la nivel subcutanat. Un nivel stabil al zahărului din sânge va duce la reducerea semnificativă a nevoii de dulce iar organismul va arde grăsimile eficient.

Pentru asta trebuie să faci câteva schimbări în modul în care mănânci. Mai precis, să înlocuiești glucidele cu cele de bună calitate, adică acele alimente care eliberează zahărul în organism mai încet. Asta înseamnă să înlocuiești toate produsele din făină albă cu cele integrale, orezul alb cu cel grun, roșu sau negru, să renunți zahărul rafinat și alegi înlocuitorii naturali, să mănânci multe legume și anumite leguminoase, în loc de dulciuri să mănânci fructe, dar să fii atent(ă) la fructele dulci și la sucuri. Desigur că mă refer la sucurile preparate din fructe proaspete, nu la cele îmbuteliate și în niciun caz carbogazoase.

2. Mănâncă proteine la micul dejun

Dimineața, prin micul dejun îi dai un impuls metabolismului. Proteinele stimulează arderile, reglează nivelul de zahăr din sânge și dau o senzație de sațietate de durată. Plus că ajută imunitatea.

3. Mănâncă multe fibre

Pe care le găsești în special în legume dar și în alte alimente. Fibrele favorizează tranzitul intestinal deci digestia.

4. Pune-ți ordine în modul de a mânca

Este schimbarea esențială care, de altfel, te și ajută să slăbești sănătos. Un program haotic te va face să mănânci mai mult, alimente de proastă calitate care te vor îngrășa și-ți vor provoca și probleme de sănătate.

Trebuie să ai 3 mese și 2 gustări. Iar micul dejun este ESENȚIAL! Găsești pe acest blog exemple de meniuri pentru fiecare dintre mese.

5. Mănâncă porții mici și mănâncă încet

Trebuie să mănânci cât să te saturi, nu să te îndopi. Iar dacă mănânci încet vei vedea că te vei sătura cu mai puțină mâncare. Cheia unei siluete de vis sunt porțiile mici și dese, adică după principiul de la punctul anterior.

Dacă până acum ai fost gurmand(ă), a venit timpul să te educi. Cred cu tărie că orice în viața asta se poate educa, atunci când vine vorba de propria persoană. Spune-ți ție însuți (însăți) că doar tu-ți conduci viața și nimeni sau nimic altcineva. Nici măcar stomacul! Nu ești sclavul(a) nimănui!

6. Renunță la desert

Așa cum este larg răspândită astăzi, la finalul mesei, este o idee cât se poate de proastă. Poți mânca alimente dulci ca gustare, adică la distanță de 2 ore față de masă, cu respectarea celor spuse la punctul 1, desigur.

Poți să-ți mai faci din când în când câte o poftă, dar să fie din când în când, nu un obicei.

Vezi continuarea AICI.



Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26