"Am înţeles de la dna director (n.r. a Şantierului Naval Brăila) că ideea de a trece de pe nave pe module din structura podului a mai fost aplicată şi în Italia, la podul de la Genova. Deci există o experienţă în realizarea de astfel de structuri pentru componenţa podului", a declarat Ludovic Orban cu privire la podul de la Brăila.
Comparaţia a fost, însă, una nefericită, pentru că Podul Morandi, la care făcea referire premierul, s-a prăbuşit în 2018, luând 43 de vieţi. Podul, parte a autostrăzii A10, avea o înălțime de aproximativ 100 de metri, potrivit presei italiene. Acesta a fost construit în anii 1960 și reabilitat în 2016. În august 2018, o secțiune de 200 de metri a viaductului s-a prăbușit, iar 43 de persoane, printre care și doi cetățeni români, au murit în urma acestui incident.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News