Sub sloganul „Dacia sunteţi voi!“, minivanul Dokker Stepway şi-a făcut intrarea în peisajul crossover la Salonul Auto de la Paris.
Dacia a urmat reţeta prescrisă de uzina mamă Renault, la Salonul Auto de la Paris, 2014. Constructorul francez a adoptat o poziţie conservatoare şi nu a lansat vreo linie nouă pentru piaţa de consum. Singurul mare pariu tehnologic marca Renault a fost hibridul EOLAB, rezultatul unei direcţii speciale de cercetare, extrem de populară în industria auto mondială. În schimb, constructorul a revitalizat o gamă de mare succes - Grande Espace.
Adaptabilitatea, cuvântul cheie la Dokker Stepway
Dacia a căutat să ridice vânzările unor modele rămase uşor în urma Duster-ului şi a modelului Sandero. Producătorul român a investit încredere în conceptul Stepway, care a translat subtil conceptul iniţial Dacia în direcţia unui look robust, mai agresiv şi mai dur, de maşină de teren.
Dokker Stepway, disponibilă în trei dintre cele 4 variante de motorizare ale Dacia Dokker, lansate în 2012 (lipseşte motorizarea 1.6 MPI 85 CP), are o dublă garanţie de 3 ani / 100.000 km. Maşina multi-funcţională a familiei şi adaptabilă propusă de Dacia la Paris este un automobil mai pregătit pentru a face faţă provocărilor drumului, dar şi ale pieţei.
Dacia Sandero cu varianta Stepway s-a vândut mai bine decât Dokker
Sandero Stepway a deschis drumul cu succes pentru această repoziţionare a Dacia-Renault. Cu un albastru care a devenit marcă a modelului său de crossover, Dacia a reuşit să creeze o identitate puternică printre maşinile prezentate la Paris, dominate de tonuri metalice, negru şi gri, de la tonuri deschise, până la cele fumurii. „Gemenele Lodgy şi Dokker Stepway" sunt pariul Dacia de a continua creşterea pe piaţa românească, dar nu numai, în condiţiile în care, deja, firma lansează maşini exclusiv pentru pieţele din străinătate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu