Contract semnat pentru drumul expres București - Târgoviște

Foto ilustrativ
Foto ilustrativ

CNAIR a semnat contractul pentru elaborarea studiilor de Prefezabilitate și Fezabilitate necesare construcției Drumului Expres București -Târgoviște.

Joi, 25.11.2021, C.N.A.I.R. S.A. a semnat contractul pentru Elaborarea Studiului de Prefezabilitate și a Studiului de Fezabilitate pentru ”Drum Expres București-Târgoviște” cu ofertantul declarat câștigător, TPF INGINERIE S.R.L.

Valoarea contractului este de 11.515.926,40 lei fără TVA.

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Durata contractului este de 25 luni de la Data de Începere a contractului, din care:

2 luni: Studiu de Prefezabilitate;23 luni: Studiu de Fezabilitate (18 luni), Asistență tehnică acordată Beneficiarului pentru susținerea aplicației de finanțare și Asistență tehnică acordată Beneficiarului pentru procedura de atribuire a Proiectării și Execuției Lucrărilor (4 luni), Raport financiar final (1 lună).

Prin elaborarea studiilor se va realiza conectarea cu sectorul de Autostradă de Centură a Municipiului București Nord și cu Drumul expres Găești – Târgoviște - Ploiești, asigurând conectivitatea Municipiului Târgoviște la rețeaua principală de transport, transmite CNAIR.

Asociaţia Moldova Vrea Autostradă solicită menţinerea transparenţei procesului de lucru în Ministerul Transporturilor şi CNAIR

Asociaţia Moldova Vrea Autostradă solicită premierului desemnat, Nicolae Ciucă, şi preşedinţilor principalelor partide demersuri, fiecare din poziţia pe care o ocupă, pentru menţinerea transparenţei procesului de lucru în Ministerul Transporturilor şi Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere şi participarea membrilor asociaţiei ca observatori la luarea deciziilor, ca parte direct interesată de rezultat.

Într-o scrisoare deschisă transmisă Agerpres, Asociaţia îşi reafirmă disponibilitatea de a fi implicată activ în monitorizarea derulării tuturor etapelor în construirea autostrăzii A8 şi spune că lipsa de transparenţă a autorităţilor şi neimplicarea societăţii civile sunt paşi imenşi înapoi, o revenire la modalităţi învechite şi ineficiente de gestionare a proiectelor şi o privare de informaţii relevante a întregii populaţii a Moldovei.

Asociaţia Moldova Vrea Autostradă a luat act cu dezamăgire şi revoltă de decizia CNAIR de a limita accesul societăţii civile la şedinţele de progres săptămânale, la care am participat în ultimele 15 luni. (...) Un bun management al acestor proiecte esenţiale de infrastructură nu se poate face fără transparenţă şi participarea actorilor relevanţi pentru acest proces. Transmitem factorilor decidenţi prezenta Scrisoare deschisă ca protest împotriva unui demers toxic pentru necesara dezvoltare a Moldovei. (...) Cunoaşteţi de mulţi ani lupta noastră pentru dezvoltarea regiunii în care trăim prin investiţii în infrastructură mare, pentru că de ani de zile ne adresăm dumneavoastră guvernanţilor, dumneavoastră politicienilor cerându-vă ca Moldova să fie legată de vest prin A8- autostrada Ungheni-Iaşi-Târgu Mureş. Nu a fost program politic sau guvernamental care să nu menţioneze necesitatea acestei investiţii, care însă înaintează greu şi este continuu deprioritizată în faţa unor interese de grup. Din acest motiv, am început să monitorizăm fiecare demers, să ţinem calendarul fiecărei achiziţii sau lucrări, să fim pe teren deopotrivă cu prestatorii de studii şi foraje, se arată în scrisoarea transmisă.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri





Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt2
YesMy