În cadrul cercetării efectuate pentru capital.ro au fost luate în considerare menționările din toate canalele de social media monitorizate de Zelist Monitor (Facebook, Twitter, Instagram, Google +, Youtube, LinkedIn, Ask.fm, forumuri, bloguri, presă online). Perioada de analiză a fost 16 – 25 noiembrie 2014.
Iată cele mai relevante rezultate ale cercetării:
În perioada 16 noiembrie – 25 noiembrie 2014, numele președintelui ales al României, Klaus Ioahnnis, a fost menționat în social media de 202.878 de ori.
Cele mai multe apariții s-au înregistrat pe paginile publice de Facebook (52,8%), în agregatoarele de presă (13,3%), în presa online (10,2%), pe Twitter (8,4%) și pe Ask.fm (8%).
Vezi și: Consilierii lui Iohannis, la Cotroceni. Cine face parte din noua echipă
Cele 202.878 de menționări ale lui Klaus Iohannis au înregistrat un număr estimat de 741.271.000 de impresii (afișări). 85% dintre acestea (63.640.000 de impresii) provin de pe Facebook, iar 10%, din presa online (7.583.000 de impresii).
Cine a vorbit cel mai mult despre Iohannis
Pentru analiza socio-demografică au fost luate în considerare doar sursele social media care prezintă astfel de date, adică blogurile și conturile de Twitter.
Între 16-25 noiembrie, numele lui Klaus Iohannis a fost menționat mai mult de către femei (56,7%) decât de bărbați (43,3%). Cei mai mulți dintre emitenți au vârsta cuprinsă între 30 și 34 de ani (74,8%).
Din punct de vedere al distribuției geografice, cel mai mult s-a vorbit despre Klaus Iohannis în București (71,8%).
Citește și: Klaus Iohannis, primul politician român cu peste 1 milion de prieteni pe Facebook
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News