Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
confirmate
vindecate
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Modalitate unică de a opri răceala. Oamenii de știință găsesc soluția

Alina Panico / 17 sep 2019 / 23:53
Răceală

Răceala este cea mai frecventă boală infecțioasă din lume, predispusă la mutație și care dezvoltă rapid rezistență la medicamente. Oamenii de știință susțin că au găsit o modalitate prin care răceala, precum și o serie de alte boli virale potențial fatale, pot fi oprite.

Cercetătorii de la Universitatea Stanford și Universitatea din California - San Francisco au descoperit că cea mai bună metodă a fost dezactivarea temporară a unei singure proteine în propriile celule.

Răceala este rezultatul infecțiilor cu rinovirus, problemă care i-a determinat pe oamenii de știință să încerce terapia dirijată de gazdă, ceea ce ar face ca în corpul nostru să fie dificil să supraviețuiască anumiți viruși.

Experții americani au identificat o componentă în celulele umane de care virusurile erau dependente, prin editarea genelor.
Au descoperit un număr de viruși care nu se puteau reproduce în celulele umane lipsite de enzimă SETD3.

Echipa a creat șoareci modificați genetic, care nu au putut produce acea enzimă, ceea ce i-a facut imuni la infecțiile virale.

Publicate în revista Nature Microbiology, concluziile au arătat, în ciuda lipsei de SETD3, că șoarecii au trăit vieți normale și sănătoase. Tehnica a oprit, de asemenea, dezvoltarea virușilor, asociați astmului, encefalitei și dezvoltării poliomielitei.

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

nxt.22