Lucrurile pe care le faci în somn dezvăluie problemele grave de sănătate

Loredana Brumă / 15 Martie 2019 / 14:26 Salveaza PDF Comentarii
sforait
sforait

Corpul vostru vă oferă tot felul de mesaje despre starea generală a sănătății. Sforăitul, scrâşnitul din dinţi şi chiar visele sunt semne că ceva nu este în regulă. 

Sforăiţi în mod constant? 

Cauza sforaitului în mod constant ar putea proveni în urma consumului de alcool, dormitului pe spate sau al excesului de greutate. Dar, daca sforaitul provoacă un somn tulburător, blocând trecerea aerului fie complet sau partial, aceasta semnifica apneea în somn.

Ca să aveţi un somn liniştit, specialiştii vă recomandă să dormiţi pe o parte, să vă menţineţi o greutate potrivită şi să reduceţi consumul de alcool. 

"Este important să rețineți că de multe ori sforaitul reduce calitatea somnului - ceea ce vă împiedică funcționalitatea a doua zi", a spus un specialist în somn, potrivit Daily Mail. 

Ai întotdeauna vise "vii"

Visele vii sunt în mod obișnuit derivate din stres. Dacă doriți să minimalizați visele și stresul din viața dvs, creați o rutină de dormit pe care o țineți în fiecare noapte. 

Scrâşnitul din dinţi

Scrâşnitul dinților în somn poate fi un alt semn de stres, apnee în somn sau ambele.

"Ca și în cazul visului, angajați-vă în mod regulat în practici de reducere a stresului, solicitați asistență profesională dacă aveți nevoie să vă gestionați greutatea și să vă consultați medicul dentist pentru a vedea dacă are legătură cu dinții care îl provoacă", a spus specialistul în somn, potrivit Daily Mail. 

Te trezești cu crampe musculare

"Deficitul de magneziu, stresul ridicat sau dezechilibrul electrolitului pot fi de vină aici, dar magneziul este de obicei cauza", a spus specialistul.

Suplimentarea în fiecare noapte cu o formulare fiabilă de magneziu va poate ajuta. 

Niciodată nu dormi noaptea

Dacă creierul dvs. este prea activ pe timp de noapte, trebuie să fiți deosebit de stricți în ceea ce privește rutina de seară.

"Blocați orice lumină albastră după un anumit timp, lavanda difuză, luați un supliment de magneziu și beți un ceai de musetel pentru a promova calmul", a spus specialistul.

Dacă suferiți de una sau mai multe dintre aceste probleme, atunci este bine să consultaţi un specialist în somn.


Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.28