Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

EXCLUSIV  Lucrul pe care nu ţi-l spune nimeni când te apuci de alergat. Valeria van Groningen: Nu recomand nimănui! Poţi avea mari probleme

Valeria van Groningen, medaliată cu aur la Jocurile Olimpice de la Los Angeles, a explicat, în exclusivitate pentru DC NEWS, care sunt cele mai importante lucruri pe care trebuie să le ştie cineva înainte să se apuce de alergat. 

"Eu cred că alergarea este cel mai facil mod de a face mişcare şi nu recomand nimănui să înceapă să alerge fără a face un control medical înainte, cardio-vascular. Pentru că sunt persoane cu afecţiuni la inimă de care nu ştiu şi pot avea mari probleme. Sunt mulţi tineri, îi văd în parc, care aleargă foarte tare. Parcă fac competiţie între ei. Dacă cineva vrea să alerge, sfatul meu e să înceapă cu un kilometru, mers, plus alergare, apoi un pic mai mult şi tot aşa până ajunge la 10 kilometri, 20, un maraton. Nu încurajez pe nimeni să alerge un maraton fără un antrenament specific pentru aceste distanţe, pentru că e periculos. 

Alergarea e benefică şi o poate face oricine, oricând, cu un echipament destul de simplu. Depinde, într-adevăr de greutatea fiecăruia. Dacă eşti un pic supraponderal, trebuie să ai încălţări potrivite, o susţinere a pantofului de alergare, iar cei care aleargă un maraton aleargă cu tenişi de alergare cu talpă subţire pentru a scoate un timp mai bun. Dar la antrenament recomand un pantof de alergare cu talpă mai groasă.", a explicat Valeria van Groningen, în cadrul emisiunii "Nutriție și sport, adevarul despre silueta perfectă", transmisă în exclusivitate de DC NEWS şi DC Medical. 

Greşeala pe care o fac alergătorii

 

"Mulţi alergători nu au răbdare să facă încălzirea şi nici stretching-ul de după încălzire, care este foarte important. Dacă nu faci stretching, muşchii se scurtează şi în timp ai probleme cu spatele, cu aductorii. E foarte important să te încălzeşti 20 de minute şi să faci stretching 30 de minute după alergare", a mai spus Valeria van Groningen. 

VEZI MAI MULTE ÎN VIDEO: 

 

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.23
YesMy