Lista fructelor cu foarte mult zahăr

Dana Lascu / 05 sep 2018 / 10:37 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Dacă ai poftă de ceva foarte dulce sau dacă, din contra, ai prediabet sau diabet, ar trebui să ții cont de lista fructelor cu cel mai mare conținut de zahăr. Dacă pentru primul caz sunt perfecte, pentru diabeticii sau au cei cu prediabet ar trebui să le evite. 

Sunt delicioase, unele dintre ele trebuie culese chiar în acest sezon, dar au un foarte bogat conținut de zaharuri. Tocmai de aceea, fructele din lista care urmează trebuie consumate cu moderație, iar pentru unii, chiar sunt interzise. 

Mango

Fructele sunt bune pentru tine! Acesta, în mod special, conține și fibre și alți nutrienți de care aveți nevoie. Dar are, de asemenea, zahăr natural în cantitate mare. Un mango conține circa 45 de grame de zahăr - așa că fructul nu este cea mai bună alegere dacă încercați să slăbiți sau să reduceți cantitatea de zahăr pe care o consumați. Poate vă puteți bucura de câteva felii și păstrați restul pentru a doua zi.

Struguri

O ceașcă are aproximativ 23 de grame de zahăr. Asta e mult la cât de ușor sunt de băgat în gură. Mai bine mâncați încet, bob cu bob, ca să vă răcoriți fără să vă creșteți glicemia.

Cireșe

Știți că sunt dulci, dar nu și cât de dulci. La o ceașcă de cireșe avem 18 grame de zahăr. Dacă umpleți un castron mare, calculați voi cât zahăr natural va avea de descompus organismul.

Pere

O pară medie are 17 grame de zahăr. Dacă încercați să reduceți aportul de zahăr in dietă, nu mâncați direct întreaga pară - puneți câteva felii într-un iaurt cu conținut scăzut de grăsimi sau pe o salată.

Pepene

O felie medie are ce puțin 17 grame de zahăr. După cum sugerează și numele, este încărcat cu apă și minerale speciale numite electroliți care sunt exact ceea ce corpul are nevoie ca să se reîncarce după ce toată vara am stat la soare. Doar rezumați-vă la o felie sau două, notează webmed.com.

Smochine

O smochină mijlocie ar 16 grame de zahăr. Mai bine o tăiați și o serviți cu brânză de capră pentru o gustare delicioasă bogată în proteine sau o puteți folosi într-un sos, care va fi dulce, pentru carnea de pui.

Banane

O banană medie are 14 grame de zahăr. Dacă e mai mult decât vă trebuie, împărțiți-o în jumătate și consumați-o separat.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25