FRF a lansat brandul „Generaţia de suflet“ la premiera unui nou film documentar despre naţională.
Federaţia Română de Fotbal a lansat, miercuri seara, cu ocazia premierei celui de-al doilea film documentar despre echipa naţională a României, brandul "Generaţia de suflet", care este "cel mai puţin legat de fotbal", după cum a afirmat preşedintele FRF, Răzvan Burleanu, scrie Agerpres.
"După succesul înregistrat anul trecut cu primul documentar din istorie realizat de către Federaţia Română de Fotbal, numit chiar 'În Inima Naţionalei', ne-am propus să mergem mai departe cu această poveste, prin care ne propunem să aducem şi mai mult echipa naţională şi suporterii împreună. Astăzi lansăm cel de-al doilea film documentar din acest parcurs ale echipei naţionale, de data aceasta numit chiar 'Generaţia de Suflet'. În această seară veţi avea posibilitatea de a intra în această poveste, în culisele de fapt ale campaniei de la EURO 2024, povestea inedită a actualului selecţioner Mircea Lucescu, dar şi parcursul tricolorilor în Liga Naţiunilor. Totodată, în această seară, pe lângă acest film documentar lansat de data aceasta în trei episoade, vă mai pregătim un element unic, şi anume lansarea brandului 'Generaţia de suflet'. (...) Pot să vă împărtăşesc că este primul brand care este cel mai puţin legat de fotbal. Povestea brandului 'Generaţia de suflet' este despre emoţii, este despre unitate, despre mândrie naţională, despre muncă, despre sacrificiu, despre determinare", a declarat Burleanu la Cineplexx Băneasa, unde a avut loc premiera filmului.
"E o poveste nu doar despre trecut, despre ceea ce s-a întâmplat în 2024, ci despre viitor. Pentru că ceea ce ne dorim cel mai mult prin cele două iniţiative, lansarea brandului Generaţia de suflet şi totodată filmul documentar este să putem să inspirăm o nouă generaţie de jucători. Copiii care de fapt îşi doresc astăzi să îmbrace tricoul echipei naţionale, dar şi o motivaţie suplimentară pentru părinţii acestora, care practic au un rol extrem de determinant", a completat oficialul FRF.
Burleanu a precizat că îşi doreşte ca FRF să realizeze un al treilea documentar despre echipa naţională, în care subiectul să fie legat de calificarea la Cupa Mondială din 2026: "Cu siguranţă ne-am dori ca în 2026 să putem să pregătim cel de-al treilea documentar şi de data asta cu ocazia a 28 de ani de fapt de la ultima prezenţă noastră la un Mondial. Dar bineînţeles, obiectivul cu care lucrăm la finalul acestui an este să putem să ne câştigăm cea de-a patra grupă consecutivă".
Federaţia Română de Fotbal a lansat, miercuri, la Cineplexx Băneasa, mini-seria "Generaţia de Suflet", un documentar în trei episoade, care va fi disponibil în luna martie 2025 pe o platformă de streaming.
Regia filmului este semnată tot de Remus Achim, cineastul care a realizat şi primul film dedicat echipei naţionale: "În inima Naţionalei: Din vestiar până în Germania".
La avanpremieră au participat printre alţii preşedintele FRF, Răzvan Burleanu, selecţionerul echipei naţionale, Mircea Lucescu, foştii selecţioneri Edward Iordănescu şi Anghel Iordănescu, preşedintele Comitetului Olimpic şi Sportiv Român, Mihai Covaliu, preşedinţi de federaţii, foşti fotbalişti şi sportivi.
Filmul documentar "Generaţia de Suflet" aduce în prim-plan componenţii echipei naţionale de fotbal a României şi prezintă imagini inedite din cantonament, momente de tensiune şi bucurie, dar şi interviuri exclusive cu jucătorii, stafful tehnic şi jurnaliştii care au fost prezenţi alături de ei la EURO 2024 şi în Liga Naţiunilor. Fostul selecţioner Edward Iordănescu şi actualul selecţioner Mircea Lucescu completează lista cu personaje care vorbesc despre parcursul acestei generaţii de jucători.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Anca Murgoci
de Roxana Neagu