Studiu interesant despre oamenii care fac sport. Ce-i diferențează de persoanele care au bani

sport
sport

Cercetătorii de la Yale și Oxford spun că sportul are un impact mai mare asupra sănătății tale mintale decât banii.

Este clar că exercițiile fizice au beneficii pentru sănătate atât fizice cât și psihice. Într-un studiu publicat în The Lancet, oamenii de știință au colectat date despre comportamentul fizic și starea de spirit mental a peste 1,2 milioane de americani.

Participanții au fost rugați să răspundă la următoarea întrebare: „De câte ori v-ați simțit rău psihic în ultimele 30 de zile, de exemplu, din cauza stresului, a depresiei sau a problemelor emoționale?"

Participanții au fost, de asemenea, întrebați despre veniturile și activitățile lor fizice. Au fost în măsură să aleagă dintre 75 de tipuri de activități fizice - de la tăierea gazonului, îngrijirea copiilor și efectuarea treburilor casnice până la ridicarea greutății, ciclismul și alergarea, notează Travel and leisure. 

Oamenii care rămân activi tind să fie mai fericiți


Oamenii de știință au descoperit că, deși cei care au făcut sport au avut tendința de a se simți rău timp de 35 de zile pe an, participanții care nu au avut activitate fizică s-au simțit rău pentru încă 18 zile, în medie.

În plus, cercetătorii au descoperit că oamenii activi fizic se simt la fel de bine ca cei care nu fac sport, dar care câștigă cu aproximativ 25.000 de dolari pe an. În esență, ar trebui să câștigați mult mai mult pentru a obține același efecte de stimulare a fericirii pe care îl are sportul.

Cu cât faci mai mult sport, cu atât ești mai fericit?


Prea mult exerciții fizice pot fi în detrimentul sănătății mentale


"Relația dintre durata sportului și încărcătura mentală este în formă de U", a declarat autorul studiului Adam Chekroud, de la Universitatea Yale, într-un interviu acordat Die Welt.

Studiul a constatat că activitatea fizică contribuie la o mai bună bunăstare mentală numai atunci când se încadrează într-un anumit interval de timp.

Conform studiului, trei până la cinci sesiuni de antrenament, fiecare care durează între 30 până la 60 de minute pe săptămână, sunt ideale.

Sănătatea mintală a acestor participanți care au făcut efort mai mult de trei ore pe zi a suferit mai mult decât cea a celor care nu erau deosebit de activi fizic.

 

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25