Șoșoacă, declarații halucinante: Vaccinul modifică genomul uman, îl scoate pe Dumnezeu din noi și cauzează sterilitate - VIDEO

Diana Șoșoacă, declarații halucinante

Diana Șoșoacă a făcut noi declarații halucinante despre vaccinul anti-COVID.

Diana Șoșoacă șochează din nou. Senatoarea a făcut noi declarații halucinante despre vaccinul anti-COVID. A lansat acuzații extrem de grave, dar nu a citat niciun un studiu și nu a adus nicio dovadă pentru a demonstra că cele spuse de ea au bază științifică. Astfel, potrivit lui Șoșoacă, vaccinul anti-COVID cauzează avorturi și sterilitate și ”îl scoate pe Dumnezeu din noi”, transformându-ne în ”pseudooameni”.

”Este foarte clar că există efecte adverse care duc inclusiv la moarte și, până când nu se va termina acest experiment, în decembrie 2023, voi milita contra vaccinării. Vă solicit tuturor să nu vă vaccinați atât timp cât nimeni nu despăgubește pe nimeni! În caz de deces, despăgubiți familia decedatului cu 5 milioane de euro!

Mulți cercetători spun că afectează genomul uman, ceea ce înseamnă că-l înlocuiește pe Dumnezeu și modifică structura ADN-ului, ceea ce înseamnă că nu veți mai fi oameni! Copiii care sunt făcuți de persoane vaccinate oare vor suporta aceeași transformare genetică? Vor mai fi oameni normali ca noi sau vor fi niște pseudooameni, o altă specie?

Din totalul femeilor care au suferit efecte adverse, peste 75% din ele au suferit avorturi, cele care erau gravide, iar celelalte sunt sterile ca urmare a vaccinării. Mă întreb câte femei vor mai putea procrea în viitor... Rog copiii din România, rog adolescenții să nu se ducă la vaccinare!”, a declarat Șoșoacă în cadrul unui interviu online cu Adriana Băhmuțeanu.

Precizăm că afirmațiile senatoarei nu au nicio bază științifică. Atât autoritățile din țara noastră, cât și organizații internaționale precum Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și Agenția Europeană a Medicamentului (EMA), au dat asigurări că vaccinurile anti-COVID aprobate sunt sigure și că nu provoacă efecte adverse grave. Înainte de a fi aprobate pentru utilizare serurile au fost analizate de către cercetători, s-au făcut numeroase studii, tocmai pentru ca oamenii să poată fi vaccinați fără careva riscuri pentru sănătatea lor. Eficacitatea vaccinurilor îm potriva COVID-19 este de asemenea dovedită prin studii.

VEZI ȘI: Șoșoacă a explodat în Parlament: ”Aveți firme în offshore toți!” Orban i-a tăiat microfonul