Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Româncă confirmată cu COVID, scene HALUCINANTE: ”Și ce să vă fac eu?”. Situație de-a dreptul șocantă

foto: Pixabay
foto: Pixabay

O tânără din Timişoara a povestit pe pagina sa de socializare calvarul prin care a trecut după ce s-a infectat cu coronavirus. 

"Sunt foarte supărată şi nu pentru faptul că am fost confirmată cu COVID, ci pentru toată procedura prin care trebuie să trec (încă mă zbat să fac lumină). Am fost testată pe 22 iulie din proprie iniţiativă, la o clinică privată, doar pentru că am avut uşoare simptome de viroză şi eu şi soţul, şi ştiam că la el la lucru au fost mai mulţi confirmaţi.

Rezultatul l-am primit duminică dimineaţă. De aici, ce e de zis face parte din categoria "Trăim în România şi asta ne ocupă tot timpul" - o comedie neagră tragico-dramatică.", a scris Vaczy Ionela Cristina pe Facebook. 

Angajatele DSP nu aveau... parola de la calculator

 

"Ok, povestea mea cât mai pe scurt pot:

Primul telefon dat la aflarea rezultatului a fost către medicul de familie, care m-a direcționat spre serviciul de ambulanţă 112, deşi am specificat că noi ne simţim bine acum (am avut simptome uşoare cu câteva zile înainte: oboseală, lipsă gust/miros care au dispărut cam în 4 zile). Cei de la ambulanţă mi-au zis că nu pot să mă ajute decât dacă mă simt rău şi doresc internare, apoi doamna m-a îndrumat să-mi sun medicul de familie, pentru că el ar trebui să anunţe DSP-ul. I-am spus că deja l-am sunat şi sfatul ei a fost să anunţ eu personal DSP.

Următorul apel a fost un exerciţiu de răbdare (DSP). Doamna de acolo transmitea unei colege ce-i spuneam eu, întrebând-o ce să facă dacă să mă creadă sau nu că am COVID. O auzeam şi pe cealaltă doamnă, care se întreba "da' de ce zice ea că are covid? De unde ştie?". Apoi, am fost pasată acelei doamne căreia i-am detaliat din nou povestea mea cu răbdare. M-a rugat să sun luni, că `azi e duminică`, ele sunt singure şi nu au parola de la calculator....", a mai scris tânăra. 

Telefonul la ISU, următorul pas

 

"Buuuun, următorul telefon la ISU. Aici, o altă doamnă supărată, probabil că o deranjez duminica. "Ce doriţi? Şi ce să vă fac eu? Ce trebuie să fac eu?". I-am explicat că sun de dimineaţă şi nimeni nu mă ajută cu nimic şi dacă poate măcar să mă înregistreze ca şi caz confirmat. Mi-a luat datele şi mi-a zis că pentru alte informații să sun la DSP Timiş şi să le şi scriu lor.

Între timp, am fost sunată de doamna de pe salvare (foarte draguţă) care mi-a zis că o să trimită, totuşi, un echipaj într-o oră sau două să se asigure că suntem ok. Am trimis mail cu datele mele şi ale soţului meu (şi el confirmat) pe adresa DSP Timiş ([email protected]), pentru că la numărul indicat de ISU nu a răspuns nimeni. Echipajul care a venit ne-a luat temperatura, ne-a măsurat gradul de oxigenare şi ne-a întrebat de simptome şi, pentru că nu era cazul de internare, am semnat că refuzăm şi că rămânem în carantină la domiciliu.", a continuat aceasta. 

"Suntem pe cont propriu"

 

"Astăzi am fost sunaţi de cineva de la DSP Timiş în baza mailului trimis de mine. Ni s-au pus diverse întrebări, apoi am întrebat şi eu care este procedura. Aparent, pentru că am refuzat spitalizarea suntem din nou pe cont propriu. Următoarele teste nu ne sunt asigurate şi trebuie făcute tot în privat. Problema e alta. Cum Doamne iartă-mă să ieşim din casă să ne testăm???!!

Doamna m-a asigurat că, dpdv legal, după 14 zile pot ieși fără probleme din casă și mă pot testa. Eu știu persoane care și după 14 zile au rezultatul tot pozitiv... O altă problema întâmpinată tot azi a fost cu medicul de familie care mi-a cerut cardul de sănătate ca să poată înregistra concediul medical. I-am explicat frumos și i-am trimis și legea actuală care prevede neobligativitatea prezentării cardului până pe 30 septembrie. Cu toate astea a insistat să trimit cardurile prin cineva.

Am sunat atunci la relații cu publicul la instituția de sănătate de care aparținem să întreb ce pot face în situația dată. Norocul meu a fost că acolo am dat peste un consilier juridic care m-a asigurat că o să contacteze medicul.

După o oră, doamna m-a sunat și mi-a zis că a rezolvat cu medicul, dar în același timp și medicul m-a asigurat printr-un mesaj că "a rezolvat" cu mine și mi-a "mulțumit" că i-am făcut sesizare, după care nu mi-a mai răspuns nici la telefon, nici la mesaj.

Sunt bulversată, șocată și dezgustată și NU, NU pentru că am luat virusul, ci pentru ceea ce urmează după ce iei virusul.", a conchis Vaczy Ionela Cristina. 

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.22
YesMy