Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

EXCLUSIV  PRĂPĂD în magazinele din România din cauza noului coronavirus. Răspunsul Kaufland la întrebările DC News

Andrei Itu / 27 feb 2020 / 08:27
Coronavirus
Coronavirus

În contextul amenințării coronavirusului la adresa cetățenilor României, care tind să își procure tot mai multă hrană din această cauză, am dorit să aflăm cum abordează această situație marile lanțuri de magazine.

Noul coronavirus a speriat românii. Pe rețelele de socializare au apărut imagini cu oamenii care au golit rafturile magazinelor. În acest context, am contactat reprezentanții unor hypermarket-uri cu solicitarea de a ne răspunde la câteva întrebări. Până la acest moment, doar Kaufland a răspuns. Iată întrebările:

DC News:

1. Vin mai mulți oameni decât de obicei să își facă provizii/cumpărături? Care este situația în magazinele Kaufland?

2. Au apărut mai multe filmulețe pe rețelele de socializare cu oameni care golesc rafturile magazinelor cu scopul de a-și procura hrană și nu numai. Ați întâlnit asemenea cazuri în magazinele dvs.? 

3. Se vând mai mult anumite tipuri de produse în această perioadă? Sunteți nevoiți să suplimentați stocurile de produse?

Răspunsul primit de noi nu prea are nicio legătură cu întrebările.

 

Răspunsul magazinului Kaufland:


'Ca urmare a solicitării publicației pe care o reprezentați, compania

Kaufland România aduce următoarele precizări:

Urmărim cu maximă atenție evoluția situației legate de coronavirus. Suntem în permanent contact cu autoritățile naționale și regionale și am demarat deja măsuri de prevenție.

În magazine am instalat stații cu dezinfectant de mâini gratuit și vom asigura stocuri de marfă suficiente, având livrări în fiecare zi, în toate magazinele – dar și prin intermediul serviciului online de livrări la domiciliu, cu Glovo.

Vă asigurăm că vom lua toate măsurile necesare, conform desfășurării situației, pentru a fi aproape de clienți. Toți angajații noștri cunosc regulile de igienă și îi încurajăm să le respecte.' este răspunsul companiei, pentru DC News.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.24
YesMy