Pofta de mâncare, reguli de aur pentru a o combate

Rodica Mitu / 31 oct 2018 / 23:41 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Malminder Gill susține că dietele nu ajută la slăbit. Experta precizează că mintea este principalul motor în cadrul unei cure de slăbire și ca tehnică ei poate combate pofta de mâncare, consumul emoțional și dorința de a savura porții mari de alimente.

„Cheia pentru pierderea în greutate nu se găsește în sala de gimnastică, sau în matematică (calorii și calorii), este în minte”, susține Gill, care spune că primul pas pentru piederea în greutate îl reprezintă înțelegerea la nivel mental. Trebuie să înțelegem de ce avem pofte specifice, ce le provoacă și ce alternative avem pentru a le satisface.

Dacă ai o poftă anume, este important să aștepți 15 minute înainte de a ceda tentație. Acesta susține că 30% din cei care fac acest lucru depășesc aceste pofte, fără să mai mănânce. Un alt sfat pe care îl oferă Gill este acela de a-ți imagina mâncarea pe care o vrei. S-ar putea că după un minut să îți treacă pofta.

Controlul porțiilor

Gill sfătuiește ca, în loc să mănânci până când îți termini farfuria, să înveți să nu mai mănânci când te simți mulțumit și plin. Concentrează-te pe degustarea alimentelor pentru a-ți oferi satisfacția. Mănâncă mai întâi proteinele. Evită băuturile dulci sau acidulate, care pot crește nivelul de foame, și încearcă să bei mai multă apă, notează ele.ro. Redu consumul de sare și zahăr. Setează cronometrul la 20 de minute și ai grijă ca masa să se desfășoare pe parcursul acestora.

 



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26