Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail redactia@dcnews.ro și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Cum promovează Italia purtarea măștii

Foto: Pixabay. Imagine cu rol ilustrativ
Foto: Pixabay. Imagine cu rol ilustrativ

Italia a găsit o soluție, u ajutorul unor cunoscuți influenceri, pentru a promova purtarea măștilor de protecție. 

Chiara Ferragni, una dintre cei mai cunoscuţi influenceri din Italia şi soţul ei, rapperul Fedez, şi-au sfătuit fanii să poarte mască, ca răspuns la apelul lansat de premierul Giuseppe Conte pentru creşterea nivelului de conştientizare asupra luptei împotriva COVID-19, informează marţi Reuters, scrie Agerpres. 

Ce au făcut influencerii



Ferragni, în vârstă de 33 de ani, şi Fedez, de 31 de ani, sunt deosebit de populari printre adolescenţi şi şi-au întrerupt fluxul obişnuit de glamour pe Instagram pentru a sublinia importanţa măştilor pentru limitarea răspândirii infecţiilor.

''Ne aflăm într-o situaţie dificilă, iar purtarea unei măşti poate ajuta la evitarea celui mai rău scenariu, carantina'', le-a transmis Ferragni, marţi, celor 21,5 milioane de fani ai săi de pe Instagram, în timp ce ţinea în mână o mască.

Ferragni deţine propriul brand de modă şi are în vedere listarea la bursă pentru a monetiza stilul vestimentar pe care l-a clădit pe reţelele sociale.

S-au înmulțit infectările în rândul tinerilor 



Fedez le-a spus fanilor că Giuseppe Conte a luat legătura cu ei în weekend pentru a le cere ajutorul după ce, potrivit celor mai recente date, cazurile de infectare s-au înmulţit în rândul tinerilor.

Italia, prima ţară europeană lovită puternic de coronavirus, a înregistrat o creştere a numărului zilnic de cazuri în această lună, iar guvernul a dispus noi măsuri pentru a încerca să ţină sub control contagierile, printre acestea numărându-se purtarea obligatorie a măştii în spaţiile exterioare.

În martie, când Italia se confrunta cu cea mai gravă fază a focarului, Fedez şi Ferragni au strâns în jur de 4,5 milioane de euro printr-o campanie online. Banii au fost folosiţi pentru construcţia unei noi secţii la Spitalul San Raffaele din Milano.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


nxt.24
YesMy