Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

MESSENGERUL, un must have. Câți români depind de mesageria instant

Mircea F. Cristian / 20 ian 2020 / 13:20

Messengerul pare a fi de neînlocuit în strtegiile de comunicare ale românilor, indiferent că se află acasă ori la serviciu.

Şapte din zece români (71%), utilizatori de Internet, comunică zilnic prin intermediul serviciilor de mesagerie instantanee, cei mai mulţi (82%) fiind din categoria tinerilor între 18 şi 30 ani, relevă rezultatele celei de-a cincea ediţii a studiului "Digital Evolution: Connected Consumer Monitor", citat de Agerpres.

Conform datelor, studiul anterior, efectuat în urmă cu doi ani (noiembrie 2017), arăta că doar cinci din zece români utilizatori de internet foloseau zilnic serviciile de mesagerie instantanee. Analiza Exact Business Solutions scoate în evidenţă faptul că, în prezent, serviciile de mesagerie instantanee s-au bucurat de o creştere semnificativă în ultimii doi ani. În acest context, e-mail-urile urmează acelaşi trend ca şi până acum, fiind în continuare utilizate de şase din zece români.

Cum se împart utilizatorii de messenger

 

Potrivit sursei citate, tinerii de 18-30 ani sunt cei care utilizează serviciile de mesagerie instantanee în procentaj de 82%, iar în cazul adulţilor de 31-45 ani se constată o rată de utilizare de 70%, în timp ce în cadrul categoriei de vârsta 46-65 de ani procentajul utilizatorilor este de 60%.

În funcţie de gen, peste trei sferturi dintre femei (77%) utilizează serviciile de mesagerie instantanee, faţă de 63%, în cazul bărbaţilor.

La nivel naţional, bucureştenii conduc în clasamentul utilizatorilor de mesagerie instant, cu opt din zece persoane. De asemenea, în cazul oraşelor mari, mici şi în rural, utilizatorii de mesagerie instant se regăsesc în procentaj de aproximativ 70%.

Informaţiile au fost obţinute în urma celui de-al cincilea studiu "Digital Evolution: Connected Consumer Monitor", realizat de Exact Business Solutions în luna noiembrie 2019. Cercetarea a fost realizată pe un eşantion de 1.072 de persoane, selectate din panelul Exact Business Solutions, care conţine 50.000 de respondenţi, chestionarul fiind administrat online.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play






Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.22
YesMy