DIETĂ. Ce dulciuri poți mănânca, fără să te îngrași

Ema Apostu / 24 oct 2018 / 19:52 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Să ai siluetă nu înseamnă să renunți la dulciuri, crede Andreea Sava. Dacă vrei să mănânci dulciuri sănătoase, fără să trișezi în dietă, există soluții. 

Iată ce propuneri are Andreea Sava:

1. Fructe

Mulți vor strâmba din nas dar există fructe foarte dulci. Mango, de exemplu, mie mi se pare extrem de dulce. La fel bananele sau strugurii. Desigur, ca să nu îngrașe, trebuie mâncate după regulile pe care le-am mai explicat, adică în prima parte a zilei și ca masă separată.

2. Produse de la cofetării raw-vegane

În general, dar e bine să citiți etichetele ca să fiți siguri, folosesc ingrediente sănătoase, înlocuitori pentru zahăr rafinat și făină albă. Iar grăsimile, care sunt, sunt din categoria celor sănătoase.

3. Biscuiți sau produse cumpărate dar citesc etichetele

Există și în comerț produse din categoria bio sau din făină integrală, unele din categoria celor digestive, cu migdale sau merișoare etc. Ideea e să vă uitați pe etichetă la cantitatea de conservanți, coloranți etc, celebrele E-uri adică, la cantitatea de zahăr și procentul de grăsimi saturate, felul de făină folosită etc.

Atenție și aici la cantități. Citiți și aportul caloric și faceți-vă niște calcule, în cazul în care sunteți la cură sau nu faceți mișcare. Sănătos nu înseamnă că nu îngrașă.

4. Ciocolată făcută în casă

Măcar știți sigur ce puneți în ea. Cu cât e cantitatea mai mare de cacao, cu atât îngrașă mai puțin. Folosiți înlocuitorii sănătoși pentru zahăr și puneți cu măsură, lapte degresat sau de migdale. Dacă vreți rețeta mea o găsiți AICI.

5. Magiun făcut în casă sau cât mai bio

Și cu cât mai puțin zahăr. Pe o felie de pâine integrală și cu puțin unt, dacă nu puteți fără, în niciun caz margarină, e o gustare cât se poate de dulce și de sănătoasă. Desigur, cu măsură.

6. Înlocuiesc ingredientele nocive cu cele sănătoase

Asta când vine vorba despre cele făcute acasă. Adică zahărul rafinat cu înlocuitorii despre care am vorbit în articolul spre care v-am dat link mai sus, făina albă cu integrală, din alte cereale în afară de grâu și folosesc hrișcă în amestec.



STIRE RECOMANDATA

Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25