Odată cu anunțarea noilor modele de telefoane ce rulează Windows 8, Lumia 920 și 820, Nokia a lansat și o serie de reclame în care se subliniază performanțele video ale telefoanelor, dar compania a făcut o imensă eroare.
Autor: Ana-Maria Șinca
În reclame sunt arătate multe funcții ale smartphone-ului Nokia Lumia 920, ce se vrea un concurent serios pentru iPhone, dar se pune accentul pe camera foto a telefonului. Conform celor declarate de conducerea Nokia, camera de pe Lumia 920 este una dintre cele mai avansate, iar o importantă caracteristică a acesteia o reprezintă stabilizatorul optic al imaginii.
Astfel, eroarea a apărut într-un spot publicitar în care tocmai această caracteristică, stabilizatorul optic al imaginii, este subliniată. Reclama înfățișează doi îndrăgostiți pe biciclete. Băiatul o filmează pe iubita sa cu noul telefon Nokia Lumia 920, în acest mod încercând să se demonstreze cât de bine funcționează noua tehnologie de stabilizare a imaginii pentru că cei doi erau în mers. Însă, în timpul reclamei, la secunda 29 se poate sesiza clar în reflexia unui geam cum fata este filmată dintr-o dubă de un cameraman cu o cameră video profesională și nu de iubitul ei cu telefonul Nokia Lumia 920.
Imediat ce acestă greșeală a fost descoperită, finlandezii de la Nokia și-au cerut scuze, dar au ținut să menționeze că nu au spus nicăieri în reclamă că fata va fi filmată cu telefonul, deși în mod sigur așa au lăsat de înțeles.