Prințul Charles a dat faliment cu magazinul de produse eco

charles
charles

Moștenitorul coroanei britanice, prințul Charles, a eșuat cu magazinul să de comercializare a legumelor și fructelor organice deschis acum opt ani  la Gloucestershire. Din cauza dificultăţilor economice prin care trece Regatul Unit, Charles a fost nevoit să-l închidă, relatează Reuters, citând un reprezentant oficial de la reşedinţa din Londra a prinţului Charles. Locuitorii din  Viscri, unde Charles deține o proprietate, au  promovat la Paris, în 2012, cea mai scupă dulceață din Europa, prețul unui borcan ridicându-se la 250 de euro.

Magazinul prințului Charles nu era în măsură să concureze cu serviciile online de livrare a produselor la domiciliu şi cu supermarketurile obişnuite.

 Legumele şi fructele comercializate de magazinul The Veg Shed au fost dintotdeauna mai scumpe decât cele din magazinele obişnuite. Costul ridicat al produselor se explică prin faptul că atât legumele, cât şi fructele sunt cultivate în mod ecologic, în cantităţi mici şi toate operaţiunile de îngrijire şi de prelucrare sunt manuale.

 O particularitate a The Veg Shed era considerată comerţul cu legume şi fructe de forme şi mărimi neobişnuite. Astfel de produse sunt de regulă respinse de marile lanţuri de supermarketuri, dar prinţul Charles a insistat asupra faptului că acestea nu sunt diferite de 'verii' lor de forme standard şi că sunt la fel de gustoase şi sănătoase.

 Închiderea magazinului prinţului Charles relevă că nici monarhii nu sunt imuni la dificultăţile financiare. Într-o declaraţie, făcută sub rezerva anonimatului, pentru The Daily Mail, un reprezentant al Casei Regale a afirmat că Charles a fost extrem de supărat că a trebuit să închidă magazinul, care s-a dovedit că nu este viabil financiar, întrucât credea în această afacere, scrie Agerpres.

Dulceața de Viscri, cea mai scumpă din Europa

În toamna lui 2012, localnicii din Viscri, unde prințul Charles deține o proprietate, au lansat dulceaţa de Viscri care costă 250 de euro borcanul. Acesta se vinde la pachet cu un săculeţ şi o linguriţă de argint. Marea lansare a avut loc la Paris. Reţeta este secretă, dar porducătorii au dat câteva indicii. „Este o dulceaţă făcută din fructe de pădure, iar prezentarea este una pentru produse de lux. Borcanele sunt învelite într-o ţesătură de argint şi sunt însoţite de linguriţe de argint“, spunea Cristi Gherghiceanu, unul dintre sătenii de la Viscri direct implicaţi în proiectul susținut și de moștenitorul coroanei britanice.

     

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel