Polonia vrea trenuri cu viteză de 550 km/h. Se construiește prima pistă de probe pentru Magrail

Polonia vrea trenuri cu viteză de 550 km/h. Se construiește prima pistă de probe pentru Magrail  /  Foto cu caracter ilustrativ: Pixabay
Polonia vrea trenuri cu viteză de 550 km/h. Se construiește prima pistă de probe pentru Magrail / Foto cu caracter ilustrativ: Pixabay

Primii 750 de metri de pistă pentru testarea Magrail vor fi construiți în Polonia. Compania își propune să permită călătoria cu o viteză de până la 550 km/h.

Compania Nevomo, fostă Hyper Poland, a semnat un acord de cooperare cu Plastwil și Plastwil de Bonte, companii specializate în producția de traverse din beton precomprimat de calitate superioară și sisteme de fixare a șinelor. Traversele și dispozitivele de fixare furnizate de cele două companii vor fi utilizate pentru a construi o pistă de testare a tehnologiei magrail la scară largă.

Datorită acestei cooperări, Nevomo va construi o pistă lungă de 750 de metri, care va fi cea mai lungă pistă pentru testele de levitație magnetică pasivă din Europa, potrivit urbantransportnews.com. Compania belgiană De Bonte are 30 de ani de experiență în fabricarea de traverse din beton precomprimat, în timp ce Polish Plastwil este de peste 35 de ani un producător de frunte de sisteme de fixare a șinelor de traverse. Atât traversele din beton precomprimat, cât și sistemele de fixare, vor deveni parte a unei piste de testare la scară largă pentru tehnologia magrail – o nouă generație de căi ferate de mare viteză în care vehiculele vor circula cu viteze de până la 550 km/ h. Pista va fi construită în comuna Nowa Sarzyna din voievodatul Podkarpackie din Polonia. Construcția va începe în a doua jumătate a acestui an.

Viteze de peste 500 de kilometri pe oră

Ca parte a acordului, Plastwil De Bonte a devenit partenerul Nevomo și s-a alăturat unui grup de alte companii care susțin în prezent dezvoltarea căii ferate magnetice, inclusiv IDOM, CIECH Sarzyna, Transfer Multisort Elektronik sau Institutul Feroviar. Lukasz Mielczarek, cofondator și director de infrastructură la Nevomo, a declarat: Sprijinul Plastwil, care are o experiență bogată și internațională ca producător de frunte al componentelor tehnologiei feroviare, este foarte important pentru noi. Datorită acestui fapt, vor fi posibili pași suplimentari către testarea la scară completă a tehnologiei magrail. „Ca o companie bazată pe inovare, ne bazăm pe mulți ani de experiență ca producător de componente de infrastructură feroviară și ne gândim deja astăzi la ceea ce ar fi necesar pentru dezvoltarea căilor ferate în următoarele decenii. Cooperarea cu Nevomo se potrivește perfect cu viziunea noastră de viitor, în care creăm soluții feroviare pentru următorii 20, 30 sau chiar 50 de ani înainte. Sunt convins că, în contextul reducerii impactului uman asupra mediului, căile ferate vor deveni modul de transport preferat și dezvoltarea unor astfel de tehnologii precum hyperloop ne aduce mai aproape de revigorarea sa “, a declarat Izabella Walkowska, CEO la Plastwil.

Prin adaptarea infrastructurii feroviare existente, Nevomo își propune să permită călătoria cu o viteză de până la 550 km/ h. Acest lucru va fi posibil datorită dezvoltării tehnologiei magrail, un sistem feroviar magnetic care folosește căile ferate existente. Atât trenurile tradiționale, cât și vehiculele magrail pot funcționa interschimbabil pe aceeași linie de cale ferată, precizează clubferoviar.ro.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play
DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.3.1
pixel