Infosys şi Roland-Garros, parteneriat. Experienţă cu totul nouă fanilor meciurilor de tenis

Infosys, lider mondial în consultanţă şi servicii digitale, şi Roland-Garros, celebrul turneu de Grand Slam, au anunţat un parteneriat strategic de trei ani în domeniul tehnologiei.

Scopul acestui parteneriat este de oferi o experienţă cu totul nouă fanilor meciurilor de tenis, dar şi jucătorilor şi antrenorilor, prin valorificarea la maximum a expertizei Infosys în domenii precum: inteligenţă artificială, big data şi analize de date, mobilitate, realitate virtuală şi realitate augmentată.

"Suntem cu adevărat încântați de semnarea acestui parteneriat între Infosys şi Roland-Garros. Inovația digitală, care este un pilon cheie al turneului şi pe care se bazează acest parteneriat, va oferi fanilor tenisului o experiență superioară. Suntem convinși că, împreună cu Infosys, ne vom atinge obiectivele de transformare digitală a turneului, pentru a ne asigura că Roland-Garros rămâne în pas cu tehnologia de ultimă oră", a declarat Bernard Giudicelli, Preşedintele Federaţiei Franceze de Tenis.

"Roland-Garros îşi poartă cu mândrie bogata sa istorie și cultură, iar acum compania Infosys este mândră să devină parte a acestui patrimoniu. Suntem încântaţi să fim partener al Roland-Garros şi vom demonstra că tehnologiile digitale pot îmbunătăţi experienţa de vizionare şi pot sparge graniţe, prin valorificarea datelor. Ne-am angajat să contribuim la promovarea Roland-Garros atât în lumea reală, cât și în cea virtuală, cu ajutorul inovării digitale, iar fanii şi jucătorii deopotrivă pot experimenta lucruri noi în ceea ce priveşte jocul de tenis", a declarat Pravin Rao, Chief Operating Officer, Infosys.

Infosys şi Roland-Garros vor colabora în câteva proiecte de inovare digitală


• Reimaginarea experienţelor trăite de fani, prin intermediul analizelor de date – Crearea unei interfeţe intuitive pentru a permite fanilor să urmărească scorul în timp real, să simtă pulsul meciurilor şi, prin interpretarea datelor, să determine ce anume a influenţat, în mod decisiv, cursul jocului şi rezultatul final;
• Oferirea unor informaţii suplimentare jucătorilor şi antrenorilor, cu ajutorul Inteligenţei Artificiale (IA) – Dezvoltarea unei platforme digitale avansate, care se va afla la dispoziţia jucătorilor şi a antrenorilor, pentru a-şi studia şi analiza comportamentul pe teren în timpul turneului. Această platformă va beneficia de toate avantajele utilizării analizei avansate de date, pentru a-i ajuta pe beneficiari să înţeleagă ce merge bine şi ce nu, contribuind astfel la luarea unor decizii esențiale pentru următoarele meciuri;
• Îmbunătăţirea experienţei fanilor Roland-Garros, prin intermediul Realităţii Virtuale (VR) şi a Realităţii Augmentate (AR) – Experienţe inedite de tip realitate virtuală şi realitate augmentată, ce pot fi încercate în fan zone Infosys, care îi vor transpune pe fani în mijlocul jocului, oferindu-le acestora şansa de a se afla şi de a juca tenis pe zgura sacră a terenului Philippe-Chatrier, la fel ca jucătorii lor preferaţi.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel