Infosys şi Roland-Garros, parteneriat. Experienţă cu totul nouă fanilor meciurilor de tenis

Rodica Mitu / 29 Martie 2019 / 12:17 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Infosys, lider mondial în consultanţă şi servicii digitale, şi Roland-Garros, celebrul turneu de Grand Slam, au anunţat un parteneriat strategic de trei ani în domeniul tehnologiei.

Scopul acestui parteneriat este de oferi o experienţă cu totul nouă fanilor meciurilor de tenis, dar şi jucătorilor şi antrenorilor, prin valorificarea la maximum a expertizei Infosys în domenii precum: inteligenţă artificială, big data şi analize de date, mobilitate, realitate virtuală şi realitate augmentată.

"Suntem cu adevărat încântați de semnarea acestui parteneriat între Infosys şi Roland-Garros. Inovația digitală, care este un pilon cheie al turneului şi pe care se bazează acest parteneriat, va oferi fanilor tenisului o experiență superioară. Suntem convinși că, împreună cu Infosys, ne vom atinge obiectivele de transformare digitală a turneului, pentru a ne asigura că Roland-Garros rămâne în pas cu tehnologia de ultimă oră", a declarat Bernard Giudicelli, Preşedintele Federaţiei Franceze de Tenis.

"Roland-Garros îşi poartă cu mândrie bogata sa istorie și cultură, iar acum compania Infosys este mândră să devină parte a acestui patrimoniu. Suntem încântaţi să fim partener al Roland-Garros şi vom demonstra că tehnologiile digitale pot îmbunătăţi experienţa de vizionare şi pot sparge graniţe, prin valorificarea datelor. Ne-am angajat să contribuim la promovarea Roland-Garros atât în lumea reală, cât și în cea virtuală, cu ajutorul inovării digitale, iar fanii şi jucătorii deopotrivă pot experimenta lucruri noi în ceea ce priveşte jocul de tenis", a declarat Pravin Rao, Chief Operating Officer, Infosys.

Infosys şi Roland-Garros vor colabora în câteva proiecte de inovare digitală


• Reimaginarea experienţelor trăite de fani, prin intermediul analizelor de date – Crearea unei interfeţe intuitive pentru a permite fanilor să urmărească scorul în timp real, să simtă pulsul meciurilor şi, prin interpretarea datelor, să determine ce anume a influenţat, în mod decisiv, cursul jocului şi rezultatul final;
• Oferirea unor informaţii suplimentare jucătorilor şi antrenorilor, cu ajutorul Inteligenţei Artificiale (IA) – Dezvoltarea unei platforme digitale avansate, care se va afla la dispoziţia jucătorilor şi a antrenorilor, pentru a-şi studia şi analiza comportamentul pe teren în timpul turneului. Această platformă va beneficia de toate avantajele utilizării analizei avansate de date, pentru a-i ajuta pe beneficiari să înţeleagă ce merge bine şi ce nu, contribuind astfel la luarea unor decizii esențiale pentru următoarele meciuri;
• Îmbunătăţirea experienţei fanilor Roland-Garros, prin intermediul Realităţii Virtuale (VR) şi a Realităţii Augmentate (AR) – Experienţe inedite de tip realitate virtuală şi realitate augmentată, ce pot fi încercate în fan zone Infosys, care îi vor transpune pe fani în mijlocul jocului, oferindu-le acestora şansa de a se afla şi de a juca tenis pe zgura sacră a terenului Philippe-Chatrier, la fel ca jucătorii lor preferaţi.


Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.27