Andreea Sava, motive ca să te apuci de făcut mișcare și să nu te mai lași

Bianca Ştefan / 03 aug 2018 / 18:25 Salveaza PDF Comentarii
Alergare
Descriere foto: Alergare

Multora dintre oamenii care duc o viață sedentară le este foarte greu să se apuce de sport sau li se pare chiar imposibil. Andreea Sava, de la Antena 3, este cel mai bun exemplu că se poate, având în vedere că s-a apucat de făcut mișcare după 30 de ani.

Iată care sunt motivele enunțate de Andreea Sava pe blogul personal pentru a te apuca de mișcare și a nu te mai lăsa:

1. Nu vei mai avea dureri

Este motivul principal care m-a determinat pe mine să mă apuc. Sedentarismul duce la atrofierea mușchilor, în special cei care susțin coloana vertebrală. Așa apar durerile cervicale și de spate, senzația de mușchi înnodați. De câte ori n-am chef să mă antrenez, îmi aduc aminte că aveam dureri constante care nu treceau nici cu masaje, decât temporar, și mă apuc de antrenament fiindcă nu vreau să mă mai întorc în acel punct al vieții mele.

2. Reduci riscul de boli cauzate de sedentarism

Singurul lucru de care-mi este groază este o bătrânețe cu neputință. Nu mă imaginez stând în pat, chinuindu-mă la fiecare pas și sperând că-mi dă cineva o cană cu apă. Mișcarea te ajută să-ți păstrezi corpul tânăr cât mai mult timp.

3. Vei arăta mai bine

Nu cred că trebuie să mai vin cu nicio explicație suplimentară sau argument la punctul ăsta. Chiar dacă îți plac siluetele mai pline, nu știu cine preferă șuncile sau carnea flască și tremurândă. Mai rotundă sau mai zveltă, frumos este ca pielea și mușchii să fie tonifiați. Asta dă aspectul de tinerețe.

Vezi și: Andreea Sava, trucuri minune pentru siluetă

4. Te relaxează și-ți dă o stare generală bună

Mai ales în timpul antrenamentelor de MMA, nu mă gândesc la nimic altceva. Reușesc să mă decuplez total de la problemele cotidiene. Asta pe plan psihic. Fizic, vei sesiza diferența chiar după primul antrenament. Mișcarea ajută la eliberarea endorfinelor.

În plus, te va ajuta să ai un somn mai liniștit și odihnitor. Lipsa odihnei duce la multe dezechilibre în organism.

5. Te ajută să mai reduci viciile

În timp ce faci mișcare, bei doar apă. Nu fumezi, nu bei alcool sau cafea. În plus, eu una am constatat că nici după antrenament nu simt nevoia să fumez.

Mai multe detalii AICI.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.24