'Concepţia şi certificarea MCAS', un sistem automat care trebuie să împiedice intrarea în picaj a avionului, 'erau neadaptate', a declarat comisia naţională responsabilă cu securitatea transporturilor, într-un raport făcut public vineri la Jakarta. La câteva luni după accident, s-a prăbuşit o aeronavă de acelaşi tip a companiei Ethiopian, care asigura legătura între Addis Abeba şi Nairobi, în tragedie pierzându-şi viaţa 157 de oameni.
Toate avioanele Boeing 737 MAX sunt consemnate de atunci la sol. O comisie care reuneşte autorităţile mondiale de aviaţie civilă (JATR) a apreciat recent că agenţia federală americană a aviaţiei (FAA) nu a evaluat corect MCAS din cauza deficitului de ingineri şi de expertiză. Compania Boeing a anunţat marţi concedierea şefului diviziei sale de aviaţie comercială (BCA), Kevin McAllister, primul responsabil demis de la declanşarea acestei crize, conform Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News