Penalty INEXISTENT acordat în Barcelona - Real Madrid. Arbitrul asistent a avertizat

FC Barcelona - Real Madrid
FC Barcelona - Real Madrid

Ultimul El Clasico dintre FC Barcelona și Real Madrid a iscat multe discuții legate de arbitrajul din LaLiga.

Conform Marca, Real Madrid a preluat conducerea partidei după o lovitură de la 11 metri acordată controversat lui Sergio Ramos, care și-a exagerat căderea în careul catalanilor. Înainte să ia decizia, arbitrul Juan Martinez Munuera a decis să vadă faza cu ochii săi. Acesta a văzut pe monitor cum Clement Lenglet îl trage de tricou pe Sergio Ramos, așa că a acordat penalti.

Totuși, o înregistrare proaspăt dezvăluită arată cum asistentul de pe acea parte încerca să-l ajute pe arbitrul central. „Și mai mult, Ramos îi agață primul tricoul [lui Lenglet]”, se aude pe înregistrare. „Este faultul lui Ramos, e faultul lui Ramos”. Acum, FC Barcelona va cere înregistrările din camera VAR pentru a vedea întreaga conversație dintre arbitrii. Acesta nu este primul penalty câștigător primit de Real Madrid în acest sezon din prima ligă spaniolă de fotbal.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri





Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2022 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt2
YesMy - smt4.1.0