Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
confirmate
vindecate
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

NASA a făcut marele anunț! S-a descoperit o nouă planetă care poate fi locuibilă

Astronomii au descoperit o nouă planetă asemănătoare Pământului aflată foarte aproape de planeta noastră.

Planeta ar orbita în jurul stelei Proxima Centauri (cea mai apropiată stea de Sistemul Solar) în interiorul zonei locuibile, zona Goldilocks.

Denumită Proxima b, această planetă este situată într-o zonă "locuibilă" care permite prezența apei lichide, o condiție necesară vieții. Datorită apropierii sale, Proxima b ar putea fi prima exoplanetă, care să poată fi vizitată de o sondă spațială, dacă oamenii vor reuși să dezvolte tehnologia necesară, a declarat Julien Morin, unul din autorii studiului.

NASA a anunțat descoperirea de noi planete în trecut, dar cele mai multe dintre aceste lumi erau fie prea fierbinți fie prea reci pentru a găzdui apă sub formă lichidă.

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

nxt.24